Mamma mjaua Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 litt flaut å spørre om. føler meg veldig hysterisk, og tør derfor ikek ringe legen (vært på 4 tidlige ul allerede pga blødninger og slikt, så føler meg hysterisk nok som det er). jeg er 26+2 i dag. i hele går og i dag har jeg hatt kjempevondt i magen. som å bli biytt/kløpet på innsiden. i går var det mest bare på venstre side, mellom ribbein og hofte. i dag er det forsatt der, men idag strekker vondtene seg helt til høyre side, via under navelen. skulle i familiebursdag i går. mamma måtte hente meg, for klarte ikke gå til banen. jeg får kjempevondt når jeg står/går og klarer bare å ligge helt rolig. er vondt å bytte liggestilling også. og selv om jeg ligger rolig, kommer dte smerter. så tar det noen min mellomrom også kommer de igjen. klarte nesten ikke sove i natt. bare i noen timer, og da skal jeg visst ha "auet meg" av smerte i søvne (ifølge samboer). er mye vondere i dag enn i går, hadde aldri orket familiebursdag i dag. noen som vet hva dette er, eller har erfaring de vil dele, eller tips til hva jeg kan gjøre? takk for svar:) er det helt naturlig, og noe sm alle gravide opplever? er 1.gangs og kan ikke så mye om slikt. forrigegang jeg hadde slike smerter, så blødde jeg, men blør jo ikke noe nå.
Januarbaby2014 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Høres ut som om det kan vær luftsmerter, kan være Dritvondt!!! :/ Siden det er på høyre side så kan det også være blindtarmen, men ville ikke tro at smertene begynte på venstre side da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå