Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, 50 grader....

 

Ikke i dag da, i dag er det bare 45 grader i skyggen, men i gaar var vi faktisk oppe i 50 grader... Naa er det bare aa vente paa fuktigheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svetter bare av å lese innlegget ditt, hvor bor du??

Skrevet

Vi bor i midtoesten :) Skal hjem og naa i 14 dager , men skal vaere her resten av sommeren :)

 

Er godt vi har tilgang til svoemmebasseng akkurat naar vi vil :)

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor i midtøsten du bor?

Jeg bodde nemlig i midtøsten fra jeg var 4 til 9.. Vi hadde 3 mnd sommerferie fra skolen, så da reiste vi hjem til Norge :)

Skrevet

Vi bor i Abu dhabi, Forente Arabiske Emirater.

 

Du da ?

Skrevet

Bodde i Ras al Khaimah :)

Også Forente Arabiske Emirater..

Skrevet

Visste ikke at det var saa varmt her idag!!! (bor i Dubai) har ikke vaert ute siden i morges.... men maa snart til pers, skal hente de smaa i barnehagen...Vi skal ikke hjem for 28 juni :(

Skrevet

Bor du i dubai ? hehe... har dere vaert her lenge ?

Skrevet

Jeg og barna kom etter nyttaar. Dere da?

Skrevet

Vi har vaert her et aar :)

 

Er paa vei ut akkurat naa, men du kan jo sende en PM hvis du vil :)

Skrevet

Hvordan gjor en det da?

Skrevet

Har sendt en PM til deg :)

 

bare gaa paa profilen din og inn paa postkassen, enten via aa trykke paa nicket ditt eller ved aa gaa paa din side :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...