Gå til innhold

haaater å sitte ute ås sole meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes d er et ork at alle skal være ute å sole seg..sitte i den varmen å svette å kave..klarer d ikke:( men av og til må jeg jo..får seff dårlig samvittighet når jeg sitter inne i varmen..men d er så dønn kjedlig å sole seg..blir slapp av d,slakk,og dårlig rett og slett..

å når jjg da første har tatt av meg på overkroppen.,så kommer d en kjølig vind..så blir d kaldt..æsj..nei ..drit å dra ..:(

andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes og det er drit kjedelig å sole meg. Synes i tillegg det er fælt om det blir alt for varmt, og vil helst sitte i skyggen. Men det er litt tabu å ikke digge 30 grader og stekende sol i dette landet. Jeg liker solen, det er ikke det, men ikke at det er alt for varmt. Liker vel aller best at det er litt blanda vær. Håper på en ikke alt for varm sommer i år i alle fall, nå som jeg kommer til å være høygravid i juli/august. Men har kost meg på hytta nå i helgen, blir jo ikke 30 grader i mai :-)

Skrevet

Man må vel ikke ligge å sole seg? Hva med å gå en tur i skogen, i parken, i byen, sitte på brygga med en kald en (med eller uten alkohol)? Det er mange måter å nyte sommeren på. Og så er det selvsagt lov å like andre årstider bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...