Gå til innhold

Sant at "verdens beste" kaka er godt egnet som middag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg diskuterer heftig med mitt andre "jeg" her,og jeg mener den bør lages fort,og spises fort.Men den andre "jeg" mener den kan vente til 17.Mai...Alt for lenge spør du meg...

Så jeg vant,og starter nuh.Så får bare "jeg" sitte der uten å få smake en bit.....(Moden for det aldershjemmet? JEPP)

;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig passer det godt i dag. Husk at det er 2.pinsedag må vite. Det må jo feires hihi

Og når du lager den i dag, tenk slik en racer du blir på å lage den igjen til 17.mai.

Og la nå bare "jeg" sitte i kroken sin og furte..... Hun vil bare ikke innrømme at hun egentlig også har lyst på en bit ;o)

Nå banner jeg sikkert skikkelig i kirka hehe, men jeg laget verdens beste til bursdagen min, og så putta jeg friske jordbær inni kaka. DET var NAM det!

Skrevet

Endelig noe som var enig med meg!!!

;o)

Jeg har aldri smakt med jordbær inni.Men det skal jeg jammen prøve til 17 ja.Det hørtes veldig godt ut.

Å så innrømmer jeg at jeg jukser i dag da...Er "kun" Toro kaka jeg lager.(Går fortere å lage,og fortere å spise)

;o)

Skrevet

Er helt enig med dere om at alt som er godt bør lages og nytes fort:-)

Hvorfor la noe godt ligge og vente? Noen som kan gi EN god grunn;-D

Skrevet

Å, verdens beste er kjempegod! Der fikk jeg jammen en ide om hvilken kake jeg skal lage til 17 mai - tror jeg skal prøve jordbæretrikset jeg! c",)

Skrevet

ÅH,så den smakte!!! En bit igjen bare.Å jentene,som er lite glad i kaker,di spiste di å.

Skal prøve med jordbær inni neste gang.For det tror jeg frisker opp inni alt det søte ;o)

Skrevet

Finnes den i Toro-variant også??? Hm, nå vekket du Tårnfrid til liv her ;-)

Skrevet

Jada,Toro har innsett at jeg ikke er noen baker ;o)

Er helt grei den.Litt søt etter min smak,men med jordbær blir den sikkert himmelsk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...