Gå til innhold

Nå gruer jeg meg til juli.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor kommer til oss og skal være en stund visstnok, hun kan være veldig irriterende til tider og hun klager veldig på varmen hvis det er varmt her. For i motsetning fra der hun kommer fra så kan luften stå veldig stille her mens der hun er i fra har de vind omtrent hele året. Og vi har attpåtil sommerpass på Hunderfossen og vil bruke det. Hadde hun vært en uke så hadde jeg nok holdt meg hjemme den uka, men når hun har tenkt å være lenge så synes jeg faktisk at vi må få lov til å være oss selv litt også og være litt på HUnderfossen enda hun er hos oss. Er det frekt av meg at jeg tar med ungene til HUnderfossen enda hun er hos oss? Hun kan være med men tviler på at hun gidder da. Vi er ikke der hver dag men jeg hadde uannsett planlagt at eldstemann som elsker den parken skal få være der mye. Minstemann er bare 3 mnder i juli så for han kommer det på ett ut hvor han er bare puppen er i nærheten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å reise det.

Du er da ikke passeren hennes.

Hun får jo tilbud om å bli med, og takker hun nei, så får hun bare ha det så godt.

Skrevet

Jeg synes det er slitsomt å ha folk i huset i ukesvis. Er vant med å være bare oss 4 og synes det er masete å ha folk i hus lenge.

Skrevet

Hvis hun skal være i hele juli, så synes jeg dere med god samvittighet skal gjøre ting stort sett som dere pleier. Hadde hun kommet på besøk for kort tid, så hadde det jo vært hyggelig for henne hvis dere tilbrakte mest mulig tid sammen, men dere kan ikke sette hele livet "på vent" fordi hun kommer på besøk en hel mnd.

Jeg har vokst opp langt unna begge bestemødrene mine (bestefedrene mine døde før jeg ble født), farmor kom stort sett på besøk kun noen dager fordi hun hadde mange å bo hos og da var hun på besøk og vi var mest mulig sammen med henne. Mormor var ofte på besøk over lengre tid og hun hjalp til mye hjemme mens vi gjorde ting omtrent som vi pleide. Eneste forskjellen var at mamma hadde mulighet til å gjøre litt mer uten oss barna, både fordi hun hadde mormor til å passe på oss og fordi hun trengte å gjøre mindre i huset. Selvfølgelig gjorde vi hyggelige ting med mormor også, men vi gjorde ting på kveldene som vi pleide likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...