hiiiii Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 sliten og lei nå... er "bare" i uke 36 nå,men har gått m nedpress og kynnere lenge nå. livmorhalsen begynte og bli moden i uke33,så derfor har det vært veldig smertefult m nedpresset..... er kvalm og velgig slitn i kroppen idag og igår,orker knapt å slå på pc`n..... takk,måtte bare få ut litt.......
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har også begynt å bli rimelig lei nå.. er i uke 37+5 så det kan fortsatt gå noen uker før noe skjer:/ Sliter med hyppige kynnere, skikkelig nedpress og innimellom mensenmurringer.. for et par netter siden fikk jeg et skikkelig tak i ryggen, men det stoppet selvfølgelig der. I går kjente jeg det tok skikkelig tak nede i magen rundt der babyens hodet har festet seg, men også da stoppet det opp. Kjedelig at det ikke skjer noe mere!!!! Hadde morgenkvalme i hele uke 36, men ga seg heldigvis i uke 37- håper dte samme gjelder for deg:) Håååååper lille Emil kommer før terminen!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå