Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en reiseseng å anbefale?

 

eller for å spørre litt annerledes; hva slags reiseseng har du, og er du fornøyd?

 

vil ha en som er grei men ikke koster så altfor mye..:)

 

Gutten er 8 mnd nå og det er fint hvis han kan bruke den en stund framover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må anbefale simo sin reiseseng. Moren min har den, og det er den gullet sover i når vi er der, i tillegg til at vi låner den når vi drar på tur. Den er litt dyr, men absolutt værdt pengene. Ikke noe problem å sette opp eller ta ned.

 

Moren til sambo har kjøpt en reiseseng på jysk. Den er absolutt ikke å anbefale. den er vanskelig å sette opp, fordi det ene leddet har gått i stykker. Har titta på en carena reiseseng også, som jeg vurderte å kjøpe, og der var også leddene slarkete og vanskelig å sette opp.

 

Sats på en simo! den er så stor at den kan brukes til barnet er ca 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...