Gå til innhold

Andre som er plaget med hevelse i beina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå leeei av store føtter nå...de ser jo ut som klumpføtter..de er fyllt til randen av veske og kjennes mest ut som at huden kan sprekke når som helst..det er nå kun slippersene til mannen min jeg kan gå i og det kun fordi at jeg kan utvide de.. (er borrelås)

til og emd joggeskoene mine kan jeg ikke gå i til tider...dvs..må jeg så kommer jeg i de,men det er med nød og neppe..og en aldri så liten "dæsj" smerte... blir med andre ord kun brukt når jeg MÅ kjøre bil..for da klarer jeg ikke ha slippersene på...

blir så frustreeert... akkurat funnet løsninger for å ha klær nå den siste måneden så skal skoene slå seg vrang??

Nei,nå syntes jeg det er nok plage i dette svangerskapet...holder det ikke med alle de andre plagene og smertene man skal bite tennern sammen for???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har virkelig begynt nå, ja... Og jeg har 3 uker lenger igjen enn deg, hvis hun kommer til termin da... Så jeg håper dette vannet holder seg i føttene og fingerne og ikke kryper rundt til alle andre steder. Har nettopp fiffet opp sommergarderoben litt, nemlig - kan bli dyrt dette her.

Skrevet

syntes det er ille nok med fingrene og føttern jeg og...føler jeg blir mer og mer lik en sirkusklovn..heh..en sirkusklovn med en veldig fin mage vel og merke ;-)

men nå starter eksamenstiden,og når jeg knapt klarer å skrive mitt eget navn med en penn uten å hovne opp i fingrene frykter jeg hvordan dette skal gå...har lagt inn søknad om å få bruke maskin på de verste skriveeksamene,men det er begrenset hva det også hjelper hvis fingrene føst har hovnet opp...

sommergarderoben er heldigvis i boks nå...fant med en fin butikk som heter gina tricot hvor de selger laaaange singletter..hehe..så etter å ha hamstret i litt diverse farger er jeg nå berget... og er jo ingen som da ser om buksen er knappet igjen eller ikke...så nå har jeg kun problemet med at jeg ikke kan ha på meg sokker eller sko..

heldigvis kun 5 uker igjen nå.... :-D

krysser bare fingrene for at jeg slipper å gå over termin denne gangen og...

for er begrenset hvor lenge jeg vil klare å gå på denne måten....

*syte syte syte* hehe..

Skrevet

Ginatricot har reddet mange :) Når det kommer til sokker så har jeg et ganske hett tips, det finnes sokker beregnet på hovne ben (uten at vi må ty til støttestrømper nå i varmen). Søk opp "soft top efi" i google, så skal du komme inn på en sokkeside med geniale sokker. Jeg fikke en del liknende sokker fra mamma, de er geniale!

Skrevet

Jeg har vært helt fri for hevelse, frem til i går... Da var vi på campingvognen i stavern og det var sinnsykt varmt. Poff, så passet ikke ring eller sko. 17 dager igjen til termin... Fikk på ringer og sko igjen i dag, men styrer litt unna varmen nå. og sitter med beina høyt. Så får vi håpe han kommer snart, for beina mine så virkelig ut som stappa pølser. Skikkelig lekker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...