Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg og bf har et av og på forhold,nå har vi prøvd på ny igjen..men hvordan i helvette kan man fungere sammen som et par med en person som er så jævlig negativ til alt?????? Uansett hva det skulle være så er det negativitet som er første bokstav. Skal vi dra på tur f.eks må jeg nesten stå på hodet for at ting skal fungere,må svelge 10000 kameler og smile og le...men tilslutt går det ikke mer. I dag sprakk det for meg,og hva skjer..da får jeg skylden for at han er negativ,han påstår at jeg er så ubestemt...kiss my ass!!!! Turen be ikke noe tur,vi dro hjem...jeg er så sykt lei av det ustabile negative menneske som er faren til barnet mitt...men det sykeste av alt er at jeg faktisk elsker den ustabile negative fyren!! Noen andre med negative menn som kan det med å ødelegge en ellers fiin dag?? What to do??
KaMa Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Du vurderer om du ønsker å fortsette å svelge kameler, og leve sammen med en som er kronisk negativ eller om du skal prøve å finne lykken på en annen måte. Det er ytterst sjeldent man kan forandre på folk, og bortimot umulig å forandre på folk som ikke ønsker det selv. Og som ikke ser at det er de selv som er problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hva faen tror du at du er KaMa? du opptrer på dette forum som en jævla hobbypsykolog.
KaMa Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Å, syns du det? Jeg svarer der det passer meg, der folk spør. Hvorfor har du problemer med det? Ellers tror jeg ikke så mye om hvem jeg er, men jeg vet ganske godt hvem jeg er. Misunnelig?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Venter på svaret ditt KaMa på tråden om analsex, der har sikkert du lanf erfaring. Du som er tidligere prostituert.
KaMa Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Syns hun hadde fått et bra svar jeg, så jeg ser ikke helt behovet for at jeg skal skrive noe der. Er det noe du gjør i enhver diskusjon, konkluderer med at de du diskuterer med er f.eks prostituerte fordi de har et annet syn enn deg? Er innvandrer/har innvandrerkjæreste, fordi de har et liberalt syn på innvandring? Er nakoman, fordi de har et annet syn på narkomane enn deg? Du burde gjøre noe med diskusjonsteknikken din. Den er så pinlig å være vitne til.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Har ikke diskutert invandring eller narkomane med deg jeg, tror du bør gjøre noe med deg selv, det er du som er den pinlige her synes jeg.
KaMa Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Det var eksempler, men det skjønte du ikke? Selvsagt syns du jeg er den pinlige. Vi har jo ganske grunnleggende forskjellige måter å diskutere på.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Lurte på om andre har erfaringer med NEGATIVE folk,og kanskje noen tips til hvordan man kan forandre på dette??!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Enig med KaMa! Når anonym over her ikke skjønte at det var EKSEMPLER KaMa kom med, da står det virkelig dårlig til med forstanden! For å beskytte deg selv litt (les: prøve å unngå å fremstå som en komplett idiot), så kan det være lurt å tenke to ganger før du skriver, skulle dette vise seg vanskelig, så bør du vurdere å la være å skrive noe i det hele tatt. Synes KaMa stort sett svarer bra. Det må da være hver enkelt sitt ansvar å faktisk forstå at det ikke er "ekspertråd" vi får av hverandre her inne. Ta det for det det er! Det er FAKTISK lov å tenke selv!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Ja, anonym 13:54, når man slipper opp for argumenter, så er det kanskje greit å prøve å flytte fokus. Hvis du har fulgt med litt her inne, så hadde du skjønt at KaMa signerer med nick uansett hva hun vil formidle...... Jeg derimot, trives best i min anonyme tilværelse, samtidig som jeg kan være enig med oppegående mennesker. Som KaMa i dette tilfelle. anonym 13:49
KaMa Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Jeg skjønner at du har litt tungt for å forstå at det finnes andre med samme mening om div ting, men det gjør det faktisk. Jeg er aldri anonym. Jeg har ikke noe behov for det. Sikkert fordi jeg ikke automatisk angriper personene jeg diskuterer med, sånn som deg. Jeg forstår godt at du er anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå