Gå til innhold

Fødeklar i dag :0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det mandag 12. mai.

Du går nå i 38. svangerskapsuke og har 20 dager (3 uker) til termin søndag 1. juni 2008.

 

 

 

Nå går det unna :0)

 

Lykke til jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå går det unna! Grattis med ny "tittel" og lykke til de siste ukene! Merker du at det nærmer seg?

Skrevet

GRATULERER!!!

Nå kan det skje noe når som helst!! :-) Så spennende!!!

 

Lykke til!!!

Skrevet

Hehe, tusen takk jenter... Har merket endel nedpress de siste dagene, føler meg litt "stappa" også om dere skjønner, men det er vel forde babyen tar mye plass.. Får også ofte mensmurringer som kan vare ganske lenge, opptil 30 min. Så her ventes det...

 

Men jeg tror nordlysmannen er mere stressa en meg, hehe. Han er bekymra for at vi ikke har dynetrekk til senga ennå og slike småting, mens jeg sier bare "det ordner seg nok, stress ned" hehe...

 

Spennende dette her...

Skrevet

Hei.

jeg er også fødeklar i dag, dette går unna og som vi gleder oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...