*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 ...å kjenne den bitte lille foten på innsiden av magen!! Den sklir frem og tilbake rett under hånden min... Så nær, men likevel så langt unna... Gleder meg så utrolig til å treffe han som skjuler seg der inne!!
liten spire Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 helt enig deilig og kjenne att den lille beveger seg der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå