Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker man forskjellen? Har plutselig blitt sår på brystvortene og har en litt sånn stikkende følelse til tider. Gjør ikke sinnsykt vondt, men veldig ubehagelig når han suger. Gutten min har et hvitt belegg på tunga, så da er det kanskje sopp jeg har fått på puppen. Blir jeg i tilfelle hvit på puppen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også sopp på vortene. han var veldig hvit i munnen. å brystvortene var helt røde.. sinnsyktk vondt da han sudge. måtte kjøpe meg skold, d hjalp litt.. smurte meg med fet krem for alt satt seg fast.. amme innlegg å bh osv, så jeg måtte rive det av.. da jeg var til helsesøster, sa de at d var soppinnfeksjon jeg hadde fått, så da fikk jeg en salve som het mykostatin eller noe.. å samme men mixtur til han, som skulle smøres på etter hvert måltid.. merket forskjell allerede samme dagen..

Skrevet

Den hvite tunga sier alt.. Da er det nok trøske/ sopp. Gikk til legen og fikk mykostatin salve til meg og mikstur til babyen. Har brukt det en uke nå, merket at det vonde gikk over hos meg, men er forsatt sår og babyen har forsatt hvit tunge.. Men det er blitt litt bedre hvertfall. Skal bruke myko. til alle tegn er borte pluss noen dager over det.

Ellers er det flere som tipser om å bruke farris, men ville absolutt gått til legen om det var ubehagelig. Babyen kan også få ubehag av soppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...