Chat29 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 I den siste uken syntes jeg det er blitt noe tungt å puste. Har ganske høytliggende mage, men er ikke blitt såååå stor enda. Er i min 22 uke. Flere som har det slik? Ser bare med gru på hvordan det blir videre hvis det fortsetter slik....
Gjest stockholms tjej Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 ja jag har og vanskligt med å puste...de er helt grusomt. Jeg gruer meg og til hvordan de kommer til og bli fram over=( jeg er i uke 26+4 og har hft de sen i uke 21 ca. Jeg bare håper at de ska forsvinne....
Chat29 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 huff...spørs om det forsvinner. beibien blir jo bare større og større og vil presse mer og mer på lungene....med mindreden legger seg annerledes. Har ei venninne so m skal ha nå i midten av mai. Hun er også plaget med pustebesvær. Det beste er å ligge rett ut eller stå. Vanskelig å sitte rett opp og ned...
Gjest stockholms tjej Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 de som funker best for meg er å legga meg på siden jeg kan ikke ligge på rygg for de blir bare verre da.=( vi får nok slite med det til de små kommer ut=)dessverre. Lykke til=)
Lillepusen-78 Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg sliter med det samme... Begynte for et par uker siden. Er 23+1. Noen dager er verre enn andre, særlig når jeg henger meg opp i det. Da føler jeg at jeg ikke får trukket pusten skikkelig.... Ganske ubehagelig... Men jeg trener litt, og det går ganske greit. Føles verst når jeg ikke er konsentrert om noe annet ;-) Jeg ligger ganske høyt på symfysemål, så kanskje det spiller inn? Har du også det? Tipper dette blir en hard sommer... ;-)
Chat29 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Er normal på symfysemål. Trener 4 ganger i uken ca....så der er det greit. Er faktisk mest når jeg sitter i ro. Går sef opp og ned...har bare vært ekstra ille de to siste dagene.... "godt" å se at det er flere som sliter med det samme. Er førstegangs så aner jo ikke hva som er normalt. Flott med et forum som dette da :0) Takk for svar :0) Blir en hærlig sommer ja.....men her snør det faktisk i dag så er ikke bekymret for varmen enda...hehe...kalde nord... Lykke til alle sammen :0)
Lillepusen-78 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Førstegangs jeg også, og har maaaaange spørsmål og bekymringer.... Men - virker som om pustebesvær er normalt, så da kan vi slappe av på det området iallefall ;-) Så flink du er som trener 4 ganger i uken!! Jeg trente 6-7 timer frem til kvalmen kom kastet på meg i uke 6. Og nå er det kjempetungt bare å få trent 2-3 ganger i uken... Snø??? Her i sørøst er det 20 grader og sol.... Får håpe du får en passelig dose av det i sommer du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå