Gå til innhold

er jeg vrang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er 7 mnd å har nettopp begynnt med helge samvær (fred-sønd kl 17)

merker bf ble irritert for at han ikke fikk ha henne til mandag som de eldre gutta våre.

men jeg mener det er nok med 2 overnattinger enda når hun er så lita..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er IKKE vrang i det hele tatt!!

spesielt om du sammenlingner deg med meg: småen er 18 måneder og er sammen far 1 dag i uka og overnatter 1 natt anden vær helg

det anbefalles ikke overnattinger for små barn under 1 år av barneombudet. så du er ikke vrang i det hele tatt

Skrevet

Du er slettes ikke vrang, to netter kan faktisk være litt for mye. Jeg sitter selv i en situasjon nå hvor babyen min er blitt utrygg av å ha samvær for lenge for tidlig ifht alderen hans. Stå på ditt du og gjør det du føler er best for barnet deres.

Skrevet

HI her.

innerst inne vet jeg jo at jeg ikke er vrang, men både bf og hans fam får meg til å føle meg det!:(

jeg ønsker av alt i verden at hun skal ha det like trygt å godt både hos meg å bf. å at hun skal bli like glad i oss begge..

huff vanskelig dette!!

Skrevet

uansett hva du gjør blir de ikke fornøyde. sånn er det. dere skal dele det vakreste i verden. dere kan prøve og dele hun på mitten, men de blir sikkert ikke fornøyde da heller. fordi det er en milion følelser som råder inni dem og inni deg.

vær tøff! din oppgave er og værne om barnet, ikke far og hans familie. de forandrer seg etter vært, når de forstår at du ikke forandrer mening fordi de dytter og sier ditt eller datt. men forandrer du mening når de ringer og er sinte etter at du har sakt nei. så vinner de. da kan de fortsette og gjøre slik.

det handler om og sette seg i respekt også.

Skrevet

hi igjen.

ja jeg er bestemt å det vet de!!

jeg gir meg ikke, derfor ser de på meg som vrang..

men barna er det mest dyrebare jeg har, å ikke F om jeg lar bf og hans fam gå forran barnas følelser..

jeg må bare kutte ut å tenke på deres følelser å konsentrere meg om ungene å ikke minst babyen:)

tusen takk for svar alle sammen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...