Gå til innhold

Hva er best: Carena Max eller Carena Easy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Easy har to hjul bak, og Max ha fire. Har det noe å si på trille-egenskapene?

Også er jo håndtakene forskjellige ser jeg, men det er vel bare en smakssak.

Noen som har sett på begge og som kan dele erfaringer med meg. Skal kjøpe en av disse (begge er på tilbud nå) men vet ikke hvilken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Max har jeg ikke prøvd, men vi fikk Easy av tanta til sambo. Hun hadde kjøpt den til barnebarnet sitt, men de syns den var helt forferdelig å trille, så vi fikk den.. Jeg brukte den 2 ganger ca. Grusom å trille syns jeg... Så nå står den hos mine foreldre som krisevogn:P

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt noen av dem. Jeg har både carena easy og carena lay back lux eller noe sånn. Er helt lik carena max. Det er ikke noen gode vogner. Begge er helt forferdelige å trille med de svingbare hjulene foran. Easy blir jo ikke liten i bagasjerommet heller.

Måtte jeg likevel velge hadde jeg absolutt gått for easy uten tvil.

Skrevet

vi har easy. en knall bra sentervogn men ingenting å trille ute med. vi bruker easyen når vi skal ut å shoppe, på matbutikken eller når vi har mange æren rundt omkring da den er lett, liten, lett å slå sammen og tar liten plass. jeg synes den er god å trille så lenge underlaget er glatt/jevnt. langturer, ute i byen, på trilletur og sånn ellers når vi skal være borte hele dagen/trille mye bruker jeg vanlig sportsvogn.

som sagt: ypperlig til å dra med seg når man skal noe men ingenting å bruke på trilleturer.

Skrevet

Jeg hadde easy først....ikke spesielt fornøyd. Så ble den stjålet...og jeg kjøpt max. Den er super bra i forhold. God å trille også faktisk (ikke på sånn skogstur da). Men bedre å trille.....så jeg går for max.

Skrevet

hm. Her var det delte meninger ja.. Må presisere at jeg har en vanlig vogne som jeg trille tur med, så denne Carena-vognen blir kun en senter-vogn.

Men er det sant at ikke Carnea Easy blir liten når man slår den sammen. Litt av hensiken er jo at den skal ta liten plass.

Skrevet

Maxen blir vel lagt sammen som en paraplytralle, mens easy blir lagt sammen som en sportstralle!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...