sjokopops Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Min mor som jobber på legekontor ville ha faren min inn på kontroll, bare for å ha gjort det liksom. Pappa hadde forhøyede leververdier, noe som ingen hadde forventet. Han er frisk og sunn og dette ser man oftest hos alkoholikere eller folk med kreft. Men legene ville ikke tro at han har kreft, skal kjøre flere prøver. Men jeg er så bekymret!!!! Han er jo bare noen og femti . Noen med litt kunnskap her?? Prøv å berolige meg.....
pøber´n & je Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det kommer jo an hvor høye de er da. Bruker han noen tbl? Jeg har også forhøyede leverprøver i hytt og gevær, og det er ingenting som feiler meg iallefall.
sjokopops Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Han bruker ingen tabletter og akkurat hvor høye de er vet jeg ikke
pøber´n & je Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Nå er jo leveren "rensemaskinen" vår da. Og om den har hatt mye å gjøre, så blir prøvene litt høye. Man trenger ikke å væra alkoholiker eller pillemisbruker av å få høye leverprøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå