Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på tråden "Hva skal du ha på deg på 17. mai" at du har kjøpt en kjole fra mamastore.se. Kjempefine kjoler de har der inne! Måtte du betale toll når du bestilte derfra? Hvor lang leveringstid var det?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:))

Ja de har så masse fine klær der!

Men det ble ganske dyrt tilslutt...kjolen kosta 399 kr,så var det 200 og noe i frakt,så i tillegg kom toll og mva på over 200 kr,så alt i alt kom det på 849 kr!!

Men jeg er heldigvis veldig fornøyd da,selv om det er synd at alt det andre kommer i tillegg...

Det tok vel ca 1-1,5 uke før kjolen kom fra jeg bestilte:)

Skrevet

Heisann - tuuusen takk for svar!

Tror jeg bare får surfe der inne og drømme, for det høres litt dyrt ut, men de hadde masse fint! Fineste gravideklærene jeg har sett på nett noensinne! Skulle bodd i Sverige vettu:))

Ha en strålende dag!

Skrevet

Ja vet,det er det beste mamma-nettstedet jeg har sett også.

Det som er bra med de klærne er jo at de er til å bruke i etterkant av graviditeten også,fodi de er laget stretchy i forhold til mage,men ser ut som vanlige klær ellers:)

så om om tenker sånn så får man jo brukt de litt mer da:)

Ha en super dag du og!!

Skrevet

Det har du helt rett i! Og så litt kjekt å gå i klær som ikke alle andre har! Tenker du kommer til å få mange komplimenter på 17. mai, for jeg tror jeg forsto hvilken kjole du har valgt:) Den var nydelig!

Skrevet

Takk for det,koselig å høre:))

Lykke til i valg av kjole til 17 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...