"siff" Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bare lurer på hvordan det ligger an med dere andre gravide der ute. Her er det ganske labert for tiden... Jeg har liksom lysten der, men orker det egentlig ikke. Pluss mannen min er ikke noe særlig lysten for tiden. Får liksom ikke til å nyte det skikkelig med den store magen... Noen som kjenner seg igjen??
Lilletrille-84 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Ikke mye av det nei..Stresset litt med det for en stund siden siden han ikke ville men jeg ville.Følte meg skikkelig fæl og veldig lite tiltrekkende.Men etter en god prat viste det seg at det ikke er så lett for han heller.Litt rart med en 3 kg baby der inne og en kjempe mage som er i veien.Så nå skal vi bare konsentrere oss om å få den lille til verden,så blir det masse kos når tiden er inne igjen... Tror det er sånn for de fleste i det 3.semester... Lykke til videre.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 mhm er ikke greit med sex når jeg klarer kun å ligge på venstre side,hehe... dessverre så har ikke sambo mistet lysten på meg,hehe... føler meg som en badeball... gleder meg på vanlig sex igjen:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Mja, eller det har tatt seg opp litt igjen nå på slutten..var mindre lysten i 2. trimester egentlig;) Å sambo syns det er helt ok..hehe;) Men han har en følelse av at jeg bare vil for å få gang på fødselen, noe som ikke stemmer helt..menmen, det blir ihvertfall 2-3 ganger i uka;)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 aldri, ingen av oss som har lyst, men gleder meg veldig til vi får den delen av samlivet tilbake igjen. Han synes det er litt ekkelt når jeg har en baby i magen min, han føler det blir helt feil å ha sex da.
"siff" Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Godt å høre at andre har det likt. Får håpe ting kommer tilbake til normalen igjen når alt er bra etter fødselen. Satser på at jeg kan føle meg litt mer tiltrekkende igjen. Det gjør jeg i alle fall ikke nå...
power puff Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Hae vært litt labert men nå som det nærmer seg blir det en gang om dagen Tenker at det blir jo sikkert ikke så mye kos når babyen kommer, så greit kose seg nå! Håper og at det vil sette igang fødselen.... 8 dager til termin og jeg er lei!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Nope..men det tar seg heldigvis opp igjen etter fødselen-det gjorde det iallefall sist gang:-))
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Vi har vel ikke samme farten over sexlivet nå vi heller.. Samboeren min har ikke mistet lysten, men for min del kan jeg godt være for uten. Blir så fort distrahert av den store magen =/ Og du kan banne på at minsten der inne begynner å røre på seg hvis det er snakk om at mamma-to-be skal få litt action..! Og orgasme? Hva er det? Leeeeeeenge siden den har kommet på besøk her nå ja =/ Men det er til større frustrasjon for samboer enn for meg da =) Jeg setter større pris på nærheten enn den store finalen jeg nå. Er 34+1 i dag, så har forhåpentligvis en stund igjen til fødselen enda...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Merker at jeg har fått mye mere sexlyst nå som sola skinner og dagene er blitt varmere. Vi har vel sex 1-2 ganger om dagen.. Merker det hjelper på forholdet også, for vi kommer så mye nermere hverandre . Men stillingene blir enten på siden (skje) el bakfra.. Kan bli litt kjedelig i lengden. Meeen, skal for all del ikke klage ;-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Problemet er vel ikke hvor ofte, selv om det har blitt sjeldnere så har vi fremdeles sex 3-4 ganger i uka. Men det blir fryktelig kjedelig sex, er jeg redd, og jeg blir stadig overrasket over at han fremdeles ønsker sex med meg. Skjønner ikke at han orker gjennom alle mine "å, vent, det kommer en vond kynner!" og "slik kan jeg ikke ligge, bekkenet gjør så vondt" og "au, jeg fikk krampe i leggen" osv.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Har blitt labert her også, ikke fordi vi ikke har lyst, men pga mine utallige urinveisinfeksjoner og infeksjoner nedentil!! Er så lei nå, går nå på min 5. antibiotika-kur på drøye 2 måneder! Da er det liksom ikke like aktuelt... Noen som vet hvor mange dager man skal ta antibiotika tabletter før man ikke kan smitte mannen? Har jo ikke lyst til å påføre han noe, men blir jo litt nøden av og til... Ellers har jeg alltid fått mer lyst og blir mer følsom i svangerskapene, og mannen syns bare jeg er fin, heldigvis:) Vi får glede oss til kroppen begynner å komme tilbake til normalen igjen etterpå, sist tok det bare 4 uke rfor meg heldigvis:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Her er det mer en før, vi har nesten hver dag. Selv om det kun er en stilling som fungerer. Men lysten min har vært på topp hele gradiviteten...
daniel i magen Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 kjenner meg godt igjen ja.jeg føler meg som en hvalross for tiden.lysten er der,men når magen er så stor så er det vanskelig og tungt.heldigvis så synes mannen min det er greit.han forstår mine følelser.men,som vi gleder oss til daniel er ute og vi kan leve som før.det skal bli godt. vi får heldigvis snart vite dato for keisersnitt.det blir spennende.
KarinB Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 ikke store farten hos oss for tiden! det er 2 stillinger jeg aldri har likt, det er på siden og bakfra. Dermed er det jo ganske så begrensede muligheter for å si det sånn. har bekkenløsning også, så det gjør heller ikke saken bedre. Vi har oss jo, men det er mer for nærhetens del og ende ikke alltid opp i orgasmer liksom. Mnemne, det tar seg nok opp etter fødsel og sånn:)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 Jeg vil gjerne ha sex, men klarer det ikke pga stooore smerter nedentil! Det blir sårt etter 2 sek, og ingen verdens glidemiddel hjelper på. Jeg håper virkelig det tar seg opp etter fødselen ihvertfall.! Her er det maks 2 ganger i måneden nå som jeg er gravid. I første trimester var det hver dag, og det har vi ikke hatt siden vi var nyforelsket... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå