Gå til innhold

For nå ble det sol SERRU SERRU!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ivertfall innimellom skyene.....Men er da håp da,ikke sant??

Slipper tenke på å klippe plen i dag å jeg =) Yiiiippiiiiii.

Passer perfekt for meg og skrangleranglekroppen min i dag.Send over litt olje til å smøre rullatoren med.Det trenger jeg!!

 

Å så har jeg vurdert å starte med nytt nick.Liker ikke tanken på at enkelte ser på meg som en "#¤%&/(".Så har dere forslag,så kan det bli gøy ;o) Jeg ripper IKKE opp,så ingen diskusjon.Bare en tanke etter en sår natt.Å siden så få er her inne,så blir det ikke vanskelig for dere å huske "hvem" jeg er,eller ??

 

Ha en fortreffelig dag i sola.Vi nyter glimt av den mens det høljer ned =)

 

"koseknuseklem"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dere trenger da litt sol dere også:o))

 

Hmmmmmmmmmm nytt nick`??????

Jeg har altfor dårlig fantasi til det...

Og vi har nå husket deg de andre gangene du har byttet nick, så vi klarer vel det engang til:o)

Vi er jo ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gamle?? Så alzheimeren har ikke fått festet seg så godt ennå:-D

Skrevet

Hehe,der ga du meg et perfekt nick...Alzheimer.....Passer for meg det.Som glemmer og glemmer...sukkh.

 

Skrevet

Så bra !! Håper kroppen din blir bedre av litt varme.

 

Nytt nytt nick, (hvem ser forresten på deg som "#¤&......?, men du trenger ikke snakke om det ) hmm...tenke tenke...kommer ikke på noe lurt, men skal medle straks mine små grå begynner å virke...litt treig i dag.

 

 

Skrevet

Å det første jeg gjorde da sola titta inn var å dra for gardinene!! hahahaa =)

 

Ja,nytt nick.Er noe gammelt som jeg ikke vil rippe i =)

Jeg er jo egentlig ei Hurpe,men ....så vil jeg jo være her,og trives med det.Å da tenkte jeg,nytt nick!?

Skrevet

jeggjørfanmegsomjegvil (siden du for være litt lite ego ?!)

 

Hurpesnurpe

 

Mumimamma

 

Datageniet (var ikke du veldig flink med data ??)

 

Sau og geit er ikke greit

 

............hehe..... huff, for en fantasi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

hehehe,jeg er ikke flink i data.Da hadde jeg ikke hyla på skravle akkurat nå...hehe

Får se om jeg kommer inn med nytt nick.Hvis jeg finner et jeg liker da,og som passer meg ;o)

Skrevet

Oi oi da blandet jeg litt...du får tenke litt.;-) gleder meg til å se hva det blir !

Skrevet

du har nok det =)

Jeg prøver tenke her,men ikke alltid lett =0))

Skrevet

Når den glimtes mellom skyene er det helt klart håp!

 

Håper den fant veien fram og at du har kost deg i dag, med verdens beste kanskje:-)

 

Og vet du hva jeg foreslår som nytt nick?

 

LATTER:-)

 

Fordi du får meg til å le så ofte!!!

 

Og så er det positivt og et gladord:-)

Skrevet

hahaha,jeg får deg til å le?? Nå er det jeg som ler her,kniiiis.....

Må bli AlzheimerLatter da???? Gaaaaah ;o)

Skrevet

Hvordan stiller du deg til å ta tilbake det gamle, første nicket ditt da?

Eller en variant av det, feks "go'guttklatten" .

 

Jeg blir så glad av det nicket, jeg c",)

Skrevet

Jeg blir faktisk glad når jeg ser nicket ditt jeg da ;-) Ingen "#&%"-følelse her i gården, nei. Men bare skift hvis du liker forandring - jeg skal da greie å tilpasse meg et nytt også (er da et moderne menneske som ikke er sååå gammel, må vite ;-)))))

Skrevet

JA! For det er faktisk go'guttklatten vi jo omtaler deg som?

 

Klem fra Gummis

Skrevet

Har egentlig sørga over det gamle nicket mitt...Var jo det som var "meg"...Får se da...Er jo en klatt her da ;o) Å hun har eid det lengst,så vi får se..

Må jo slette hele kontoen igjen da...Å starte på nytt..

Skrevet

Men dere var jo klatter samtidig sist, og det gikk jo helt greit! Kom igjen, a'!

Skrevet

Ja det gikk helt supert det! Og vi har jo vanket sammen siden BIM vi:-)

 

Det er jammen over 2 år det nå!!

Skrevet

Er det så lenge siden??

Er jo like langt da,om å få være anonym.. ;o)

Skal tenke litt på det..

 

Skrevet

LatterKlatten:-)

Skrevet

=O) Lattergale Hurpa....

 

Får se..Jeg må ha noe som stemmer.Å latter,njææææ...jeg er ikke latter jeg.

Skrevet

Surpompen da:-)

 

Eller Mandag hele året - ingenting å le av!!!

 

Splitterpine!

 

DumDumGirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...