Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Ivertfall innimellom skyene.....Men er da håp da,ikke sant?? Slipper tenke på å klippe plen i dag å jeg =) Yiiiippiiiiii. Passer perfekt for meg og skrangleranglekroppen min i dag.Send over litt olje til å smøre rullatoren med.Det trenger jeg!! Å så har jeg vurdert å starte med nytt nick.Liker ikke tanken på at enkelte ser på meg som en "#¤%&/(".Så har dere forslag,så kan det bli gøy ;o) Jeg ripper IKKE opp,så ingen diskusjon.Bare en tanke etter en sår natt.Å siden så få er her inne,så blir det ikke vanskelig for dere å huske "hvem" jeg er,eller ?? Ha en fortreffelig dag i sola.Vi nyter glimt av den mens det høljer ned =) "koseknuseklem"
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Ja dere trenger da litt sol dere også)) Hmmmmmmmmmm nytt nick`?????? Jeg har altfor dårlig fantasi til det... Og vi har nå husket deg de andre gangene du har byttet nick, så vi klarer vel det engang til:o) Vi er jo ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gamle?? Så alzheimeren har ikke fått festet seg så godt ennå:-D
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hehe,der ga du meg et perfekt nick...Alzheimer.....Passer for meg det.Som glemmer og glemmer...sukkh.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Så bra !! Håper kroppen din blir bedre av litt varme. Nytt nytt nick, (hvem ser forresten på deg som "#¤&......?, men du trenger ikke snakke om det ) hmm...tenke tenke...kommer ikke på noe lurt, men skal medle straks mine små grå begynner å virke...litt treig i dag.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Å det første jeg gjorde da sola titta inn var å dra for gardinene!! hahahaa =) Ja,nytt nick.Er noe gammelt som jeg ikke vil rippe i =) Jeg er jo egentlig ei Hurpe,men ....så vil jeg jo være her,og trives med det.Å da tenkte jeg,nytt nick!?
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 jeggjørfanmegsomjegvil (siden du for være litt lite ego ?!) Hurpesnurpe Mumimamma Datageniet (var ikke du veldig flink med data ??) Sau og geit er ikke greit ............hehe..... huff, for en fantasi
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 hehehe,jeg er ikke flink i data.Da hadde jeg ikke hyla på skravle akkurat nå...hehe Får se om jeg kommer inn med nytt nick.Hvis jeg finner et jeg liker da,og som passer meg ;o)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Oi oi da blandet jeg litt...du får tenke litt.;-) gleder meg til å se hva det blir !
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 du har nok det =) Jeg prøver tenke her,men ikke alltid lett =0))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Når den glimtes mellom skyene er det helt klart håp! Håper den fant veien fram og at du har kost deg i dag, med verdens beste kanskje:-) Og vet du hva jeg foreslår som nytt nick? LATTER:-) Fordi du får meg til å le så ofte!!! Og så er det positivt og et gladord:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 hahaha,jeg får deg til å le?? Nå er det jeg som ler her,kniiiis..... Må bli AlzheimerLatter da???? Gaaaaah ;o)
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Hvordan stiller du deg til å ta tilbake det gamle, første nicket ditt da? Eller en variant av det, feks "go'guttklatten" . Jeg blir så glad av det nicket, jeg c",)
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Jeg blir faktisk glad når jeg ser nicket ditt jeg da ;-) Ingen "#&%"-følelse her i gården, nei. Men bare skift hvis du liker forandring - jeg skal da greie å tilpasse meg et nytt også (er da et moderne menneske som ikke er sååå gammel, må vite ;-)))))
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 JA! For det er faktisk go'guttklatten vi jo omtaler deg som? Klem fra Gummis
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Har egentlig sørga over det gamle nicket mitt...Var jo det som var "meg"...Får se da...Er jo en klatt her da ;o) Å hun har eid det lengst,så vi får se.. Må jo slette hele kontoen igjen da...Å starte på nytt..
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 Men dere var jo klatter samtidig sist, og det gikk jo helt greit! Kom igjen, a'!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Ja det gikk helt supert det! Og vi har jo vanket sammen siden BIM vi:-) Det er jammen over 2 år det nå!!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 Er det så lenge siden?? Er jo like langt da,om å få være anonym.. ;o) Skal tenke litt på det..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #20 Skrevet 12. mai 2008 =O) Lattergale Hurpa.... Får se..Jeg må ha noe som stemmer.Å latter,njææææ...jeg er ikke latter jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 Surpompen da:-) Eller Mandag hele året - ingenting å le av!!! Splitterpine! DumDumGirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå