Gå til innhold

Laaang helg! Flere som skal teste i morgen? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt spent! Fikk en svaaak positiv test forrige tirsdag, da jeg bare testet for gøy. Ble litt paff, da jeg ikke har ikm før onsdag 14... Men ingen symptomer egentlig (kan like gjerne være pms), så jeg har ikke noen forventniger (eller kanskje bittelitt)... :o)

Flere som har kjempet seg gjennom helga uten en test for hånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Jeg har vel egentlig ikke ikm før torsdag. Men blir nok en liten test i morgen uansett. Bare LITT utålmodig ;)

Må ha masse lykke til i morgen da :)

Skrevet

IKM onsdag her og. Testet i går, men ikke utslag. Skal teste igjen i morgen:)

Skrevet

Kjenner dere noe på kroppen?

Skrevet

Hei

Jeg har IKM imorgen, og skal kanskje teste om jeg ikke har antydning til mensen (bruker å få mensen først på dagen, kommer gjerne litt spotting kvelden før). Merker ingenting jeg, absolut ingen symptomer, så ikke noe positiv jeg. Derfor tenkte jeg å vente til onsdag med å teste, men er jo vanskelig å la være på selve IKM dagen.

Tempen har å vært lav de siste to dager, men det syns jeg bare er rart, for bruker først å falde på selve dagen, eller dagen før jeg får mensen. Vi får se om jeg klarer å la vær med å teste imorgen eller om TR dukker opp. Har forresten hatt en lutealfase på 12 dager de siste par sykluser, men er nu på 14 DPO idag. Kanskje det er akupunkturen som har gjort lutealfasen min litt lenger??

Har ikke peiling, og EL-testen (som ble tatt om morgenen) var ikke positiv dagen før EL. Det var den siste testen jeg hadde, så ved ikke om den kunne ha været positiv på kvelden, noen med erfaring kanskje?

Skrevet

El-testen kan ha vert positiv senere på dagen, ja. Selv aner jeg ikke om vi traff el-dagen. Tror det er like greit, så slipper jeg å gå rundt å være overbevist om at jeg er gravid fordi jeg vet at vi traff el-dagen. Det har jeg gjort før og da blir jeg ekstra skuffa når jeg får tr :/ Men du er skikkelig heldig så har en så stabil syklus! At du vet når på dagen tr skal komme :o)

Skrevet

Hei My24

Jeg har faktisk en ustabil syklus jeg, det er bare lutealfasen min som er stabil, er vist sånn for de fleste. Mine sykluser varierer fra alt mellom 28-35 dager. Denne syklusen ser ut til å være en av de lengre, for nå begynte jeg å spotte bittelitt, og da kommer TR vel imorgen tidlig vil jeg tro :o(

Den eneste grunnen til jeg ved eksakt når TR kommer er fordi jeg temper, da vet jeg når EL har vært, og da plusser jeg på 15 dager, og da er testdag. Men mensen bruker nå å komme etter 13 dager (altså en lutealfase på 12 dager).

Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke tempet, ville jo gått å trodd jeg var gravid her på slutten av de lange sykluser, og brent masse tester av. Penger ut vinduet rett og slett. Glad jeg investerte i et basaltermometer da.

Lykke til dere andre, håper det blir positiv for mange imorgen tidlig:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...