Sara Rompompei Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Junior har overhodet ikke vist interesse for denne tv-boksen. Det er jo egentlig bare bra det da hihi, men noen ganger hadde det vært deilig om han kunne ta en pause fra all rive-ned-leken, løpe rundt og rundt leken og søle og grise leken. I dag var det Labetuss på NRK -super. Og her har han stått helt stille, pekt, ledd med og henta både vann og matskål hihi HURRA FOR LABETUSS, Send flere repriser av dette da! Hihi
Maud Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg vet ikke helt hva du gjør på dagtid sånn til vanlig, men har sett at de sender Labbetuss på dagtid på NRK Super på vanlige dager. Med en opptaker kan man jo sikre seg noen episoder til dårlige dager ;-)
Sara Rompompei Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er litt sånn nei-til-tv-på-dagen-menneske jeg ... Her er tv'n kun på på dagen i helgene Sikkert derfor jeg ikke har sett dette før Men hmmm det å ta opp var jo ikke så dumt da..... Mulig mor må vike litt fra regelen sin snart ;o)
Maud Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Her er det heller ikke TV midt på dagen bortsett fra hvis noen er syke. Det var under forrige runde meg omgangssyke at jeg så han lodne fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå