Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Får jo nesten ikke sove om natta pga denne verkingen... har hatt det kraftig siden igår på dagen,og det gir seg neimen ikke... kunne det bare gått over til rier da gitt!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Uff, bare rygg vondt eller er det litt maserier på gang??
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ingen ryggplager til vanlig, det er mer murringer, skikkelige menssmerter! Begynner virkelig å bli lei, det er nok bare kroppen som gjør seg klar... 6 dager til termin.. også har det jo begynt å åpne seg her, proppen er gått og tegningsblødning hadde jeg på fredag..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Oh, så spennende Jeg hadde masse "maserier" som jeg kalte det så fint for med andremann hvertfall :)Murringer i ryggen, stram mage og vondt. Du får ha deg litt med mannen din, så skal du se babyen kommer snart
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Har oss litt innimellom vi! det fører ikke til noe annet, enn enda mer vondt, og nå merker jeg virkelig at det tærer på humøret! Blir så lett sint og føler meg egentlig bare piss-sur!! Er vel pga dårlig nattesøvn kan jeg tenke meg.. eller at det nærmer seg slutten, for det gjør det jo uansett hvordan man snur og vender på det!=) 6 dager igjen gitt... hææærlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå