akicha Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Tenker symptomjakten har vært i gang en god stund allerede... Når har dere IKM? har dere god eller dårlig følelse? Hvilke symptomer har dere og når fikk dere de? Selv har jeg ingen symptomer... :-S Og dermed heller ingen spesielt god følelse. Men, IKM 19., så det er jo lenge til...
"Liten" lykke Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Bare lurer.... Er ikke 19. mai mandag i uke 21? Har selv ikm samme dag, men jeg er på uke 21 tråden
Løvinna30 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 jeg har ingen spesielle tegn jeg heller:/ Desverre...
Putzie Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Tidlig tidlig denne prøve perioden var jeg plaget med halsbrann og svimmelhet som nå har gitt seg. Men jeg er fortsatt plaget med en del småkvalme, endret avføring, og litt mer ryggvondt enn vanlig (om dette i det hele tatt er noe..) og de siste dagene har jeg fått menssymptomer uten noen TR og fryser lettere enn vanlig. Håper at det er tegn til spire og ikke TR Er jo bare 1 PP da.. Samboeren min sier han tviler på at det er noe, men han vil ikk eha for høye forhåpninger. Han vil ikke bli skuffet.. Litt søtt da Men jeg klarer ikke la vært å ikke tenke på det FÅr snart dommen nå Føles som en evighet tl fredag... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå