Gå til innhold

Dagens planer da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke mye planer....

ungene skal på kino og se på mummitrollet i ettermiddag... ellers tror jeg det blir middag inne for første gang på lenge... (ikke grilling), og håper på litt besøk el.no...

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til mamma og pappa i ettermiddag og spise får i kål (ikke en favoritt for min del, men skal vel klare å spise litt....sambo elsker det), og det er egentlig det.....Vaska hele huset i går, så slipper å tenke på det, i alle fall;-)

Skrevet

Måke snø!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skal besøke svigers idag =)

Gleder oss =)

Skrevet

Vi skal gå en tur i finværet, men først skal jeg støvsuge og dusje. Etter turen er det hjem for å sove litt og så må vi finne på noe til middag. Har ikke bestemt oss enda hva det blir.

Skrevet

Skrive eksamensoppgave. Og på middag til min eks.

Skrevet

får besøk av søskenbarnet til mannen min med mann og gutt på 16mnd.Blir koselig.. Ellers så må vi støvsuge litt og rydde litt her.. Skjønner ikke, blir alltid litt rot!!!

Skrevet

Her blir det jobbsøking overalt i landet.. Tenker nemlig og flytte der gubben får seg en ok jobb. Ingenting som holder oss igjen her vi bor så.. :)

Skrevet

Blir å slappe av fram til jobb kl 15

Skrevet

Skulle egentlig fått igjen guttungen, men han skal være hos faren sin en natt til (bytte av samværsdag).

Så da har jeg ingen planer

Skrevet

Male hus.

Skrevet

Jeg skal gjøre husarbeid som vanlig,vaske litt ekstra i dag:) så blir d leking og kosing me minstemann.gubben er på jobb til i morgen,så blir rester av kyllingsalat til middag. storebror kommer hjem i 4 tiden så da blir d turbofart igjen:):) så da blir d utelek frem til kveldsmat kl.19,bading,tv titting,sang og legging i 20.30-21 tiden:)

etter d blir d vell litt tv titting på meg og litt snoop kansje:)

Skrevet

Beise verandagulvet, etter det skal vi på besøk til et vennepar.

Skrevet

Vi skal ut å nyte sola, gjøre litt i hagen, kansje ta oss en tur på besøk til et vennepar utpå ettermiddagen. Deilig med en ekstra fridag :-)

Skrevet

vi skal ut å kjøpe verandakasser/blomsterkasser heter det kanskje, og ordne litt på verandaen, ellers ikke store planer. V snakker litt om å ta med seg mie til en kamerat og sette opp trampoline der- så skal jeg vel kanskje vaske vinduer:8 hvis jeg ikke blir med da:) bare slappe av og ta det rolig hvetrfall. har gått i ett her de siste dagene....

Skrevet

Mannen skal på jobb etterpå.

Jeg og jentene skal være ute og nyte godværet.

I ettermiddag skal vi til mamma og pappa å spise middag.

Skrevet

vi skal dra om en 30 min til et vennepar av oss. blir der utover dagen, og griller litt senere.. her er det strålende sol=)

Skrevet

Vi skal en tur i Dyreparken når Tobias våkner. Endelig skal Pappa'n også være med : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...