Sansara *fødeklar* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Jeg synes det er så vanlig med navn. Fra før av har vi to gutter, de har forholdsvis gammeldagse navn. Nå har vi lyst til å oppkalle prinsessen vår etter farmoren hennes, og hun heter Lillian. Jeg vet ikke helt jeg, men vi har tenkt på: Lill Anita Lillian Lilliane Lilly Noen andre ideer på hvordan jeg kan snu det rundt? Alle ideer mottas med takk!
Sansara *fødeklar* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes det er så VANSKELIG med navn... Ikke vanlig.... )
mammatilteddy Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg syns Lillian og Lilly er fine navn! Jo enklere jo bedre sier jeg! Babyen skal jo lære å skrive navnet sitt en gang også
Herkules Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hyggelig å kalle opp da, likte lillian og lilliane likte ikke Lill Anita
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jeg mener at hvis en kaller opp et barn,så bruker en navnet rett ut,ikke bare en bokstav eller omskrevet. Det er slik jeg ser det,men det finnes ikke noe fasit svar på det,så hver må jo finne ut hva de mener og synes om den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå