Mariamin Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har store problemer med å få smulte til å drikke vann.. -Hun drikker når hun er tørst, sier dere sikkert, men jeg synes hun drikker veldig lite nå i varmen. Kan ikke si jeg husker at dette var et problem med storebror. Nå skal det sies at jeg ammet han ganske lenge, og når vannflaska kom, var det ikke noen protester der i gården. Smulte får mme og vil ikke ha noe annet på flaska enn det. Jeg har kjøpt utallige kopper og flasker til ingen nytte. Hun KAN drikke litt juice blandet ut i vann, man jeg synes dette er en dårlig løsning på sikt. Planen er da å fortsette å blande ut juicen med mer og mer vann. Kanskje dette funker??? Er det noen som har gode ideer???
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Har samme problemet, noen ganger bøtter hun innpå med vann, men tror hun er veldig tørst da. Jeg blander i litt eple eller appelsin juice for smakens skyld og da drikker hun mer.
Maud Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Minstesnupp er heller ikke nevneverdig interessert, men hun drikker litt vann når det er varmt. Jeg ammer desto mer da... Ingen gode tips fra meg dessverre.
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Kan du la smulte drikke av glass? Det er jo ikke rart at hun foretrekker juice uttynnet med vann, siden hun vet hva det er. Jeg tror jeg ville droppet den varianten, og heller gitt syltynn mme... Men det beste er vel iherdig å presentere det deilige vannet...til hun lar seg overbevise. Lykke til!
Sara Rompompei Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Han knærten her i huset har ikke villet drikke av flasker og kopper og sånn han. Har hørt flere har hatt hell med å tynne ut juice mer og mer. Selv funka det bra med herme-leken. Se på mor ;o) vil du også prøve? hehe Vi drakk av vanlig glass. Men sånne vannflasker med tut fungerte også supert. De nye små imsdal-flaskene har en super tut som det er lett å drikke av, og som ikke drypper så lett. Og de er jo fine å fylle på senere..... Gudd løkk tu yu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå