Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble natt og det ble morgen åttende dag. Maud så på skaperverket sitt og innså at hun hadde skapt et nattlig monster. Et søtt og vakkert monster riktignok som var til å spise opp på dagtd, men allikevel et nattlig monster...

Etter amming halv tolv og halv to, fant den lille damen ut at det var morgen halv fem. En våken time sammen med mamma før søvnen velsignet oss og så var det jammen morgen igjen halv sju! Jeg vet at dette er min siste baby og at nattlig amming og strålende smil snart er et vemodig minne, men jeg er trøtt!

Hva gjorde Gud den åttende dagen forresten? La en langsiktig strategi for hundre års tørke, gresshoppsvermer og syndefloder?

For dem som ventet et innlegg om 80-talls pop må jeg beklage. Dette handlet altså om hva vi har skapt her i huset ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de små damene pleier og være ganske så bestemte om når morgenen skal starte!!! Heldigvis sover lille smulte hele natten (med unntak av noen smukkeinput selvsagt...). Hun også er våken og blid som en liten lerke rundt 05 - 06.

GJEEEEEESP...

Skrevet

80 talls popen duger absoult... Nå nynner du...

..you know I love you - but I just cant take this... (også gir du deg der, for resten passer ikke)

Man blir trett, ja - men når man kikker på det lille mirakelmonsteret så er det så verd det :-)

Skrevet

Den niende dagen hadde jeg gitt henne grøt.....om du ikke allerede gjør det :)

Klem

Skrevet

Jeg prøver med grøt, men det er ikke veldig interessant. Omtrent som med lillebror og da kommenterte helsestasjonslegen tørt at "Det er jo ikke så rart han ikke er veldig sulten på dagen når han spiser hele natta" ;-)

Skrevet

Lille M var også mye våken om nettene da han var på den alderen. Og, grøt hjalp ikke hos oss heller :-(

Han er litt våken nå også, men det går mye bedre (heldigvis), så det er håp :-) Og, de er jo så søte når de sover, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...