Tirilill Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 kl 00:30 var på do for å tisse litt, skulle jeg tørke meg på hendene da jeg kjente at det rant noe varmt og vått ut. Ikke tvil i min sjel om at dette kunne være noe annet enn fostervann. Blank, litt seigere enn tiss og luktet..rart..litt søtt. Det pippler litt nå og da. Slimproppen gikk jo på fredag så det er jo ikke helt usannsynelig at det skulle skje noe mer. Har snakka med føden, skal se an til i morra hvis det ikke blir noen rier i natt. Hadde egentlig lagt meg igjen, men så begynte det ganske kraftig mensmurring så jeg tenkte det var best å pakke bagen i tilfelle det skulle bli rier av det. Har jo drevet å pakket opp og ned av den fordømte bagen i ukesvis! hehe La meg og har stått opp igjen, hadde jevne tak mens jeg lå, men det roer seg når jeg står opp. Har vandret litt rundt. Har vondt nederst i magen. Men ikke jevne rier. Får ikke sove noe mer så da sitter jeg her å nerder litt og satser på at noe mer skjer straks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå