Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Synes kranglesiden er så "uskyldig" etter at anonymforumet kom...
Monajenten Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det er nok fordi at de som er frekke i kranglemåten, og bare slenger dritt, ikke tør å stå for det de kommer med. Dermed hopper de over hit hvor de fortsatt kan være anonyme.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jomen til gjengjeld er anonymforumet skikkelig "koz og klemz" i forhold til hva kranglesiden var -selv med anonymknappen. Kjedelig begge delene egentlig.....
Monajenten Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Men ja, kranglesiden er i grunnen ikke noe krangleside mer, men en skravleside med andre temaer og andre personer.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Det er nok det strålende været som får kranglere til å mykne opp (eventuelt får dem til å gå ut i stedet for å sitte forran dataen)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Skjønner ikke vitsen med kranglesiden slik den er nå, det er jo bare en ny skravleside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå