Gå til innhold

Har anonymforum tatt over for kranglesiden??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kranglesiden er så "uskyldig" etter at anonymforumet kom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi at de som er frekke i kranglemåten, og bare slenger dritt, ikke tør å stå for det de kommer med.

Dermed hopper de over hit hvor de fortsatt kan være anonyme.

Skrevet

Jomen til gjengjeld er anonymforumet skikkelig "koz og klemz" i forhold til hva kranglesiden var -selv med anonymknappen. Kjedelig begge delene egentlig.....

Skrevet

Men ja, kranglesiden er i grunnen ikke noe krangleside mer, men en skravleside med andre temaer og andre personer.

Skrevet

Kommer dere foresten fra Dib eller Bim?

Skrevet

Det er nok det strålende været som får kranglere til å mykne opp (eventuelt får dem til å gå ut i stedet for å sitte forran dataen)

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med kranglesiden slik den er nå, det er jo bare en ny skravleside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...