jinta86 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 long time no see.. hehe hey står til er lite her inne i det siste men ville bare si det att sambo har blitt sånn halv veis klar og har kommet til det punktet att skjer det så skjer det hehe så da forlaterer jeg dere snuppene mine men kommer innom dere.. klem
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye!!!!!! Her er ikke sambo klar før neste vår har han sagt... huff.. så jeg må være her inne et år til... Du må ha masse lykke til! Og håpe spiren sitter raskt!
jinta86 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 tusen takk snuppa håper han samboeren din egentli blir klar føre det.. sambo sa til meg att jeg minst måtte vente to tre år før han blei klar det sa han i jan nå er vi i mai samme år hehe men kommer til og være her og følge med dere for det da.. klemm
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Min er så bestemt som det går ann, så jeg tror ikke han viker unna i det hele tatt... Men men kan ikke gjøre annet enn å vente.. Vil ha raporter hvordan det går med prøvingen også da!
jinta86 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 nei kan dessverre ikke det men jeg håper han tar og viker unna det jeg da og finner ut at han vil ha uansett hehe det skal du få veit du.. kan oppdatere deg litt nå.. har ikke hatt mensen siden1 februar er ikke gravid og veit ikke hvorfor jeg ikke får mensen heller.. skal til gyn den 3 juni for og finne ut av dette her.. går til privat for sykehuset kunne ike gi meg time før den 27 august.. blei fryktelig lenge til syntes jeg.. så enda står ting på stedet vill.. klem
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ja ikke før slutten av august det var lenge til! Håper alt går bra på kontrollen! Jeg er litt usikker på meg selv da.. Har mange symptomer på graviditet, men kan like gjerne bare være symptomer på mensen... Synes jeg ser svak svak strek på testen jeg tok i går, men er nok bare babybrillene som så det... Grunnen til at jeg testet var symptomer, og at vi har hatt litt mer sex under el nå enn før (sambo vet det, og hopper jo selvfølgelig alltid av i svingen...) Og jeg håper på et "uhell"
jinta86 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 nei men heldigvis ringte jeg priv klinik og fikk time før.. lenge til du skal ha menesen eller? skal krysse fingra for att det har skjedd ett uhell jeg hehe.. men å hoppe av i svingen er jo ikke det sikreste heller da... klem
jinta86 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 jepp da har jeg hatt time hos gyn og fikk da påvist pcos... jippi.. not i helvete.... grrr hehe ok litt irirtert i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå