Gå til innhold

Noen fra Akershus her?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Ja.

Skrevet

Ja.

Kløfta..

Skrevet

Vålerenga: vet om deg ;)

 

 

fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*

 

Hvem er du? fra hvor?

 

Jeg bor i akershus og vil gjerne bli kjent med noen..

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jeg og egentlig, er egentlig fra oslo..

 

Bor i rælingen, skal flytte til lillestrøm nå :-)

Skrevet

jeg er det, bor på maura/nannestad...

Skrevet

Jeg bor i Bærum akkurat nå, flytter til Lillestrøm om ca 1 1/2 mnd.. For forloveden min pusser opp tomannsbolig.. Jeg bor i min gamle leilighet..

Snakkes på PM eller MSN? :)

Skrevet

Kjenner to som bor i Maura..

Msn? :)

Skrevet

Ja. Kommer fra Vestby, men bor i Oslo

Skrevet

mamma_til_lillegull:

 

Jeg bor også i Bærum og født i 83. Hvor gammel er lillegullet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...