Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg føler meg litt dum her jeg sitter, men jeg føler meg litt usikker nå! Har de siste timene (siden 7-8 tia) hatt en rar fornemmelse nederst i magen, like ovenfor skambenet. gjør faktisk ganske vondt hvis jeg sitter litt fremoverbøyd. Det kjennes ut som musklestrekk, men ikke slik som jeg har hatt før når livmor og sener har strukket seg, er en helt annen følelse... Lillegutt er VELDIG aktiv, mer enn normalt når jeg bare sitter oppe liksom. Han sparker ikke, men bare flytter fælt på seg og dytter rundt med armer,ben og alt annet... Jeg vet at kynnere skal være smertefrie og bare kjennes ved at magen blir hard, og rier skal jo kjennes bedre enn dette her tenker jo jeg... Noen andre som har fått noe lignende? Det trykker skikkelig ned, noen ganger føles det ut som om lillegutt har hånda si laaaangt nede i skjeden.... Hva er det som egentlig foregår??? Jeg er i uke 34 nå, hvis det faktisk er noe som skjer, er det alt for tidlig eller ok om baby kommer?
mamman t o.a Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 jeg er 35 uker på vei imorgen,å på mandag hadde jeg åpning å var modn som bare det... var på føden å fikk beskjed om begynner riene eller vannet går så kommer gutten... de stoppa ikke fødselen i allefall.... så kan ikke være farligere for din baby om den kommer nå nn for min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå