Gå til innhold

Er det brennekopp eller hva det er??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått masse prikker... Ingen blemmer... Ingen blod som renner.. Bare rød prikker som er veldig tørre.. har ganske mange i kroppen nå.. 2 i ansikt.. masse på beina, mage og lår.. litt i arm.. Og noen i ryggen.. Hva kan det være? Jeg føler meg ikke syk.. jeg føler meg frisk som en fisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det klør ikke..

Skrevet

Brennkopper har lett for å klø. de sprekker og vesker. skorpa blir gul aktig. Tror du det er det, så kjøp brulidin på apoteket og smør på ofte. Men vær obs,smitter lett fra et sted til et annet...

Skrevet

Det klør ikke, ingen væske, ingen blemmer.. bare røde prikker med veldig tørre oppå røde prikker.. Hvordan forklare det.. hehe..

Hva kan det være?

Skrevet

Dytter opp.. Håper på svar!!!!!!

Skrevet

Er de store eller små?

Knall røde eller blek-røde?

Hvor raskt kom de, og får du stadig nye? Har noen forsvunnet igjen eller endret utseende?

Skrevet

Ikke små men litt stor kanskje.. kanskje 5 mm?

Ikke knall røde men vanlig rød..

Det kommer kanskje 1-5 pr dag.. har ikke telt.. men jeg ser nye prikker når jeg sjekker kroppen.. Begynte for 1 uker siden i kroppen men mellom puppe og under puppe begynte for 2 uker siden..

Ikke forsvunnet..

Skrevet

røde hunder?

Skrevet

Ikke blitt blekere heller? Er de like røde om du trykker på med et glass? Har du prikker i hodebunnen?

Skrevet

Ikke blitt blekere.. det blir litt lysere rød hvis jeg trykker med finger..

Jeg har en slags eksem i hodebunn siden jeg var ca 14 år.. 11 år siden nå.. har det enda..de på hodebunnen klør innimellom.. Men ikke samme med de prikker jeg har i kroppen.. har kanskje 25 prikker i kroppen jeg..

Skrevet

Det er jo endel virussykdommer som kan gi rødt utslett/prikker.....

Skrevet

Røde hunder?..

Jeg får ringe og få time hos lege eller hudlege på tirsdag,, Eller går det ann og gå til legevakt? det er jo ikke noe krise det.. Bare at det er ubehagelig med prikker og jeg er redd om det er rødehunder eller noe.. Jeg føler meg jo helt frisk ellers.. merkelig-

Skrevet

Tviler på at det er røde hunder.....

Regner med at du er vaksinert. I tillegg så har du hatt prikkene lenge uten at de som kom først er bleket, og du har ikke vært forkjølet eller annen syk i forkant.... Har du hovne lymfeknuter forresten?

Skrevet

Kjenner ingen knuter her... Har vørt forkjølet.. små feber...

Skrevet

Kjente noe rart i den ene bryst... Dro til lege og tok mammograf, de fant ingen feil.. Har hatt mye vondt med den ene eller den andre.. de forsvinner og kommer tilbake innimellom.. Har vondt i den venstre bryst.. Og litt rød på huden.. ømt inni....

Har vært hos lege 3 ganger med det og de fant ikke ut hva som feilet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...