Gå til innhold

Apropo folk som sniker i KØ...........%&/¤%&¤&/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da voksne som hensiksmessig sniker seg i kø er absolutt så irriterende..........Men igjen så kan det bli fort artig, Å SE ansiktet når de faktisk får tilsnakk................OG jeg klarer aldri å holde kjeft........!!!

Så det så.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du burde ta et hint tjukka!!! jeg synes det er jævlig irriterende når slike trege kjerringer som deg oppholder trafikken og kassadama på butikken:-)

Skrevet

Haaaaaaaaaa..............du fargeklatten............=) Jeg er aldri treg og sparker gjerne de foran i ræva for at de skal få litt medfart her.....=)

Så rull inn barten og snubleføttene dine=)

Skrevet

phøøøøø... hvis du sparker, så knekker hofta:-) de sprø beina dine vil vel ikke kunne sparke gamle gåstolbrukere i ræva før du ligger å ynker deg på gulvet:-)

Skrevet

At du hver gang havner på bakken da du prøver å treffe noen i ræva, om det er med bein eller armer........er da ditt problem da gåstolen din fungerer som en veiviser for deg og fortsetter å rulle bortover da du slipper for å veive med armene og beina dine.

Jeg absolutt hofter som tåler mer enn dine...hoho.....når jeg klarer å bøye med ned, mens sykesøstrene må snu deg opp ned=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...