Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Da voksne som hensiksmessig sniker seg i kø er absolutt så irriterende..........Men igjen så kan det bli fort artig, Å SE ansiktet når de faktisk får tilsnakk................OG jeg klarer aldri å holde kjeft........!!! Så det så.!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Mulig du burde ta et hint tjukka!!! jeg synes det er jævlig irriterende når slike trege kjerringer som deg oppholder trafikken og kassadama på butikken:-)
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Haaaaaaaaaa..............du fargeklatten............=) Jeg er aldri treg og sparker gjerne de foran i ræva for at de skal få litt medfart her.....=) Så rull inn barten og snubleføttene dine=)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 phøøøøø... hvis du sparker, så knekker hofta:-) de sprø beina dine vil vel ikke kunne sparke gamle gåstolbrukere i ræva før du ligger å ynker deg på gulvet:-)
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 At du hver gang havner på bakken da du prøver å treffe noen i ræva, om det er med bein eller armer........er da ditt problem da gåstolen din fungerer som en veiviser for deg og fortsetter å rulle bortover da du slipper for å veive med armene og beina dine. Jeg absolutt hofter som tåler mer enn dine...hoho.....når jeg klarer å bøye med ned, mens sykesøstrene må snu deg opp ned=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå