Gå til innhold

Iznogood.....og meningen


Anbefalte innlegg

Skrevet

med nicket?

Er det slik at du er veldig fascinert av den franske serien...? Og mener at kalifen bør stå for fall???? Eller er det Disney versjonen du sikter til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har vunnet en runde med skoshoping :-)

 

Jeg elsker den franske serien. iznogood har stadige planer for å velte kalifen og overta herredømmet - og det blir backfire hver gang.

 

Litt sånn jeg også.... Legger stadige planer for å overta verdensherredømmet, og blir stadig sittende i saksen enda værre enn jeg hadde det i utgangspunktet.

 

Og så er jeg generelt veldig glad i tegneserier :-)

Skrevet

Kanskje du kan klare å vinne verdensherredømme, dersom du allierer deg med andre enn hjemløse ender og dyr i nød...*ler* Eller du tilrettelegger oppgavene for disse takknemligeskapningene, slik at de lystrer dine minste vink???

 

Det er trist når alt går i stå...man får jo nesten medynk for stakkaren som aldri klarer det han setter seg fore...

Skrevet

Det var det jeg visste - jeg skule hyrt deg inn som konsulet for lenge siden :-)

 

Er ikke rart det går dårlig med verdensherredømmet når mine eneste allierte er ender og andre rare dyr :-) Det har jeg ikke tenkt på.

 

De alle færreste lystrer mine små eller store vink, dessverre :-) Så mine skumle planer for å erobre bruker å strande på tegnebrettet.

 

Du har forresten en liten PM

Skrevet

Om du trenger å suplere flokken med en "ulv" i fåreklær...så har jeg en veldig morsom dame her, med kledelig underbitt...som ikke er spesielt smart, ikke spesielt veldressert, ikke spesielt liten...men veldig rask til bens...med den følge at hun dunker i det meste pga litt ugunstig mengde lugg foran øynene...

 

Det hun kan best er å spise...eller å synge triste sanger når hun blir forlatt av flokken... Kan det brukes til noe vettugt i planen for å erobre verden??????

 

 

Skrevet

Jeg vant ingen premier her, for den franske serien er visst noe jeg ikke har fått med meg...

Skrevet

Det er ikke så farlig Maud...for du har garantert fått med deg en amerikanisert versjon, der iznogood dukker opp som den slemme som gjør forsøk på å duppere Kalifen, og er slem med Alladin... Remember den blå Ånden i lampen?

Skrevet

Du kan få trøstepremien, da - tadddaa... en runde med sandalshoping!

 

Her er Iznogoods fanside:

 

http://www.iznogoudworld.com/

 

Og her er Iznogood i wikingpedia:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Iznogood

 

Min andre favoritt franske tegneserie er Joe Bar Team :-) Kanskje iznogood en vakker dag oppstår som 'Joe Bar' når det ikke lenger er nødvendig å fokusere alt på:

Jeg vil være Kalif i stedet for Kalifen!!

Skrevet

Sandalshopping er faktisk en veldig fin trøstepremie. Sandaler kan jeg kjøpe :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...