phantomet Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 med nicket? Er det slik at du er veldig fascinert av den franske serien...? Og mener at kalifen bør stå for fall???? Eller er det Disney versjonen du sikter til...
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Ja, du har vunnet en runde med skoshoping :-) Jeg elsker den franske serien. iznogood har stadige planer for å velte kalifen og overta herredømmet - og det blir backfire hver gang. Litt sånn jeg også.... Legger stadige planer for å overta verdensherredømmet, og blir stadig sittende i saksen enda værre enn jeg hadde det i utgangspunktet. Og så er jeg generelt veldig glad i tegneserier :-)
phantomet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Kanskje du kan klare å vinne verdensherredømme, dersom du allierer deg med andre enn hjemløse ender og dyr i nød...*ler* Eller du tilrettelegger oppgavene for disse takknemligeskapningene, slik at de lystrer dine minste vink??? Det er trist når alt går i stå...man får jo nesten medynk for stakkaren som aldri klarer det han setter seg fore...
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Det var det jeg visste - jeg skule hyrt deg inn som konsulet for lenge siden :-) Er ikke rart det går dårlig med verdensherredømmet når mine eneste allierte er ender og andre rare dyr :-) Det har jeg ikke tenkt på. De alle færreste lystrer mine små eller store vink, dessverre :-) Så mine skumle planer for å erobre bruker å strande på tegnebrettet. Du har forresten en liten PM
phantomet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Om du trenger å suplere flokken med en "ulv" i fåreklær...så har jeg en veldig morsom dame her, med kledelig underbitt...som ikke er spesielt smart, ikke spesielt veldressert, ikke spesielt liten...men veldig rask til bens...med den følge at hun dunker i det meste pga litt ugunstig mengde lugg foran øynene... Det hun kan best er å spise...eller å synge triste sanger når hun blir forlatt av flokken... Kan det brukes til noe vettugt i planen for å erobre verden??????
Maud Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jeg vant ingen premier her, for den franske serien er visst noe jeg ikke har fått med meg...
phantomet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 Det er ikke så farlig Maud...for du har garantert fått med deg en amerikanisert versjon, der iznogood dukker opp som den slemme som gjør forsøk på å duppere Kalifen, og er slem med Alladin... Remember den blå Ånden i lampen?
iznogood Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Du kan få trøstepremien, da - tadddaa... en runde med sandalshoping! Her er Iznogoods fanside: http://www.iznogoudworld.com/ Og her er Iznogood i wikingpedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Iznogood Min andre favoritt franske tegneserie er Joe Bar Team :-) Kanskje iznogood en vakker dag oppstår som 'Joe Bar' når det ikke lenger er nødvendig å fokusere alt på: Jeg vil være Kalif i stedet for Kalifen!!
Maud Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Sandalshopping er faktisk en veldig fin trøstepremie. Sandaler kan jeg kjøpe :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå