Nora 82 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 hadde aldri trodd jeg skulle gå over termin. hatt kynnere i hele svangerskapet og er nr 2...uff,håper det skjer noe. blir nok 17 mai på sykehuset.det har jeg ikke lyst til!
Sikkertforgammel Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Kan starte når som helst =) Men skjønner meget godt at du er lei ja!! Gikk selv 13 dager over med min nr.4!!!!! Ble i gangsatt da, så han ble født 14 dager over ul.termin (18 dager over menstermin) *sender maaaaaasse fødestøv, og håper noe skjer i natt****** Lykke til hvertfall =)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg kjenner og at jeg er redd for å feire 17.mai på sykehuset :-(. først tenkte jeg bare at jeg ikke ville føde den dagen, men glemte bort at vi faktisk må være der en stund også! Huff, sønnen min ville blitt så skuffet... Men, men kan jo tenkes jeg går hele veien ut (har termin 22. mai) eller over og da, selvom jeg sitter full av maserier nå, hehe. Håper egentlig at dette er natten hvor ting kan skje!
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hadde termin 11. her. Tenker på 17. mai jeg og. Litt kjedelig for barnet å ha bursdag på 17. mai. Kjedelig å gå og vente og kjenne etter tegn og, sukk... Hjelper å syte litt da. Burde jo egentlig bare slappe av og nyte livet, men man venter liksom bare på en ting.
capric Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Vet akkurat hvordan dere har det. Hadde termin i går. Dette er nr 2, førstefødte kom en mnd før tiden og jeg har hatt masse kynnere dette svangerskapet, har hele tiden vært forberedt på å føde for tidlig. Slimproppen gikk for tre og en halv uke siden og jeg har hatt mye vondt, men det skjer liksom ikke noe mer....veldig veldig lei og redd for hvor stort barnet blir. Skal jo tross alt ut og....spøker for 17.mai ja...kjipt for storebroren....hmmmm....tålmodigheten slår sprekker....
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jeg slår meg på her, har termin i morgen, var innlagt i uke 31 pga fare for for tidelig fødslen, så hadde jo aldr trodd jeg skulle gå ut tida, har hatt masse smerter de siste ukene, livmorhalsen er avflatet og klar, så kan d ikke bare sett i gang??? Har juo overhodet ikke lyst til å tillbringe 17.mai på sykehuset... Om jeg ikke har født innen onsdag skal jeg til jordmor å bli strippet, ut skal ho nå.. hehe.. lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå