Gå til innhold

JEG ER SULTEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg oppgitt! Jeg er kvalm stortsett hele døgnet, men det er ikke det verste!

Jeg har ikke matlyst overhode! Og når jeg tvinger maten i meg får jeg så mageknip at jeg kaldsvetter og får diare i løpet av en time!

Har hatt løs mage i 3 uker og får vondt i magen av absolutt alt jeg spiser...

Nå er jeg så sulten og slapp!!!

Noen som har erfaringer eller råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke prøvd noe frukt, som banan? Du har jo sukkervann. Men ellers så vil jeg ha ringt til legen hadde jeg vært deg, så du ikke blir dehyrert. Siden du har hatt diare i 3 uker.

Skrevet

Har heldigvis ikke denne kvalmen selv, men har lest en del om det.

Du bør nok aller først ring legen eller jordmoren din, eller spør om råd på apoteket. Det er som du sikkert vet viktig med mye drikke, og kroppen trenger også salter og sukker, man får kjøpt tabletter med slike elektrolytter på apoteket. Om du ikke allerede har prøvd, kan kanskje noe av dette kan hjelpe for å stille kvalmen og roe magen slik at du får spist: magnetarmbånd, idoform tabletter (apotek), reisesyketabletter, ingefær-te, peppermynte-te, biola produkter, salte kjeks, eplemost blandet med farris (gir både salt og sukker, og kullsyren forsvinner når de blandes). Kanskje er det mulig å få ned energidrikker og flytende næringsdrikker, eller f.eks frukt-smoothies...? Jeg er ingen ekspert, men ønsker deg all lykke til fremover!

Skrevet

Åh, takk for råd. Skal ringe legen imorgen! ASAP!

Jeg begynner å bli skikkelig slapp... :(

I need food! ;-)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Ja, ring legen! Det bør du absolutt gjøre!

Og inn til det er gjort, vil jeg anbefale deg og ta det helt med ro. Siden du er slapp, gjør du kanskje det allerede, men fortsett med det! Ikke la kroppen overanstrenge seg når du er så sliten, og har fått så lite i deg.

Lykke til videre!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg skjønner at du har problemer med å få ned det meste for tiden, men har du en banan tilgjengelig, og du ikke brekker deg av tanken, er det noe du kanskje burde prøve å spise. Den er så rund og fin i smaken, og er en mettende frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...