phantomet Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Var ute i gangen isted på vei til toalettet, og legger merke til at Junior på 4,5 sitter oppreist i sengen sin. Går inn til ham for å sjekke hva som foregår...og han sier "Jeg er sulten..."før han legger seg tilbake i sengen. Så legger jeg merke til noe rart...så jeg roper på mannen for at han skal komme opp og ta en titt, og løfte gutten ut av Borgsengen og på do for å tisse... Gutten ble lagt med underbukse og t-skjorte ikveld, for han var så varm... Nå hadde han på seg pysjgenseren på vrangen, og det er digre kuler på begge overarmene og på magen... Idet mannen bærer ham ut av sengen, stikker jeg hånden inn under pysjen...og hva finner jeg.... *ler* 2 stk store myke kose rotter i hver arm og en diger koseflaggermus på magen... *skratter* Begge vi voksne begynte å le...HØYT, og gutten flirer litt i søvne, før han sier at vi ikke får erte mus(klene) hans... Det var bare så vidt gutten klarte å treffe doen, for vi lo alle så mye at vi ble stående krokbøyde der ute på badet.... Deilig med litt nattlig humor!
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Men så stilig med mjukdyrmuskler :-) Synes jeg ser det for meg :-D
phantomet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg må innrømme at jeg fremdeles lar meg fascinere av innfallene til den gutten...for han gjør mye rart, som etter litt fundering faktisk virker "nesten" forståelig... Han er veldig opptatt av det med ord, staving og sammenhenger...en ordentlig grubler og funderingsmaskin...og sammenhengen mellom mus og mus-kler er nok ikke tilfeldig... Han holder vanligvis ikke på med slike kosedyr i det hele tatt...så det var en overraskelse i seg selv igrunnen...
iznogood Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Men da har han nok grublet fælt, og kommet frem til noe stort :-) Det er veldig gøy og veldig spennende å se på sånne små filosofer som finner ut av verden.
Dailis Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Herlig:) Lillegutten min har utforsket ting i 4 timer i dag. utholdende:P De er fasinerende disse små. Alt som skjer. Min mor så lillesnuppsa i fjor, og sa at man nærmest ser synapsene som...ja et eller annet.... (det var noe jeg skal kunne nå) Men det er sant, man ser at de lærer, utforsker og kommer frem til nye ting hele tiden. Jeg elsker det. (som alle andre mødre:P )
Maud Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Han er en morsom fyr han lille Junioren din. Det er klart at mus blir til mus-kler. Han lærer nok tidlig å lese den lille fyren med så stor språklig bevissthet.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Fin og kreativ gutt. hehe..Minner meg om supergutten og alle hans sprø innfall, spesielt rundt leggetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå