Gå til innhold

Har ikke gått opp helt..


Lene86

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting..jeg har vært superstressa rundt det med prøving..men de to siste mnd før prøving har jeg slappet av. Og når jeg testet positivt så gråt jeg og var selvsagt glad. Men jeg er ikke stressa rundt det.

Og det er SÅ godt...men jeg vet liksom ikke om det har gått opp for meg enda;) Er det noen andre som er like håpløs som meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sunket inn til meg heller enda... Går liksom og forventer at mensen vil komme når som helst og ødelegge alt sammen... men det går vel bra for oss begge ;)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er dette ditt første barn?? Når har du termin? Jeg har termin 20 januar, og har en datter på 20 mnd fra før.

 

Lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første ja! Har termin 18 januar ca..

 

Jeg tror det synker mer inn når magen popper ut og jeg nærmer meg 12 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene!

Jeg har det visst akkurat på samme måte som deg...Godt å se at det er noen andre som er livredde for at det skal gå galt også. Har ønsket meg dette så inderlig, og når det skjer, så føles det helt uvirkelig. Har testa flere ganger allerede bare for å sjekke, og alltid positiv. Burde begynne å tro nå:-) Har termin ca 20 januar tror, jeg så da blir det spennende å følge deg. Vi skal nok få det til begge to, vi:-) Har du noen symptomer forresten. Jeg hadde litt ømme bryster og murring i magen rett etter unnfangelsen må ha skjedd, men nå er det bare litt småmurring og ikke noe særlig annet. Det bekymrer meg jo litt... Hva med deg?

lillerunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...