Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 ... Hvilket merke er det som dominerer i din sminkeskuff?? JEG: kjøper sminken min på strawberrynet og i parfymeri. Dominerende merke i min sminkeskuff er lancòme. Elsker sminke, selv om jeg til hverdags bare bruker eyeliner og maskara, men på helg og til fest er det litt annerledes, så derfor lurer jeg
Nyseryllikberta Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Kjøper på Strawberrynet, Hq-hair, Look-fantastic, Everydayminerals.com og av og til på Vita/H&M. Dominerende merke, tja, si det.... Avhenger av hva det er det. Liker Smashbox godt, Laura Mercier, Kanebo, mineralsminke fra EM... Har masse i skapet på badet.. Drar over fjeset med mineralpudder og bruker mascara og lipgloss til hverdags. Eyeliner av og til.
renat1 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Hi hi! Har vel litt for mye av det gode... Favorittmerkene er for tiden: Chanel, Dior og Benefit... Men liker ogsaa Clarins, Revlon, Body Shop, Lancome... Kjoeper paa parfymerier og duty free paa flyplasser, strawberrynet...
Lillegulle<3 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Kjøper sminkel på strawberrynet, limebeauty og så kjøper jeg hud og hår produkter på lookfantastic. Har masse I.d produkter som jeg elsker. Det nyeste jeg har kjøpt er et all over face skimmer som heter Tropical. Gir naturlig glød Og så har jeg kjøpt Id selvbruningskremen og den var bare helt FANTASTISK!!! Ellers går det på Dior, Chanel, ysl
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Sminke fra everydayminerals.com Resten fra strawberrynet.com
It's all about me Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Sverger til Dior og Lancome paa baade sminke og kremer. Hamstrer naar jeg eller mannen reiser. Er naa i USA og kommer hjem med en hel bag Lancome ting og tang, hehe.
Mom2Two Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 En lett blanding av merker. Akkurat nå: Lancôme mascara Christian Dior Eyeliner Chanel sminkefjerner Elizabeth Arden Visible Difference dagkrem Øyekrem fra Shiseido. Øyeskygge fra Body Shop som jeg bruker av og til. Noe mer bruker jeg jo ikke.
Mom2Two Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Hvor jeg har kjøpt det, glemte jeg jo. Noe er kjøpt på det lokale parfymeriet i Bogstadveien, noe på Taxfree, noe er gave osv.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Jeg handler på taxfree stort sett:) Bruker ikke mye sminke da, men det jeg har er fra Clarins, Bobbi Brown og MAC:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har endelig litt sminke i skapet nå...har ikke hatt før! Er snakk om svart øyenskygge og svart neglakk fra H&M sitt eget merke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har kjøpt pudder og slikt fra everydayminerals.com. Mascara bruker jeg som regel l'oreal sin, den doble, men fikk med 2 stk nå i en pakke fra Oriflame, og de er jaggu ikke dumme de heller! Øyenskygge fra lancome (skrives det sånn??) Renseserie fra Oriflame. Også har jeg sikkert litt ymse, fra her og der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå