Gå til innhold

Gikk alle og la seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og jobber (det gjør jeg mye om kveldene) og er grådig selskapsyk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken...nå har nemlig tvillingene fest i magen, og da er det umulig å sove.

Har rigget meg til i sengen, og nå et phantom-mannen nede og finner kald drikke til meg...så jeg slipper å løpe mer i trappene ikveld...

Skrevet

Jeg syntes det var heftig med en som hadde fest i magen - tør nesten ikke tenke på hvordan det er med to stykker som drar føttene over de nederste ribbeina dine....

Bra du blir litt pjusket med der på sengekanten. (Håber ikke drikke = dotur bigtime -> det var det for meg)

Skrevet

Jeg sitter og skal lese.SKAL lese. Har jeg sagt hele helgen:P

Jeg kommer til å være veldig sint på meg selv på tirsdag.......

Skrevet

Hva du skal (SKAL) lese på? Er det noen eksamen i din nærmeste fremtid, eller?

Skrevet

Nå er disse to gutta der inne så aktive, at jeg mistenker blodutredelser og snart brist på ribben...

Når det gjelder dobesøk, så er det løping mange ganger hver eneste natt...og mannen tror hver eneste gang at det er morgen, der jeg kaver meg opp og herjer for å finne en behagelig liggestilling etterpå....

Skrevet

Å, jeg føler med deg! Særlig det med ribbene - det er kjempeubehagelig!

Og det at en ikke en gang kan få ha plass til sin egen blære, men må beinfly for 3 dråper hele tiden.

Men det er så utrolig verd alt sammen når man omsider får hilse på de som bor der inne!

Skrevet

Eksamen på tirsdag.

Men har vært litt familieprioritering i pinsen.....

Jeg klarer ikke lavære å ta del i ungelek og det som har vært rundt her....

Skrevet

Da skal jeg X fingre og tær for deg på tirsdag!

Jeg er sikker på at det meste av hva du skulle lest alt er på plass i bakhodet og siger frem til nødvendige plasser i hjernen tirsdag morgen.

Tor heller ikke jeg kunne vært streng med meg selv og lest så det fosset når det er fri, og fint vær og barna vil være sosiale. (Men så var jeg også verdens slappeste student...)

Skrevet

Jeg gikk og la meg, men nå er jeg våken og venter på at natt-terroristen min skal bli trøtt igjen. Regner med at selv supermennesker som deg (som klarer seg med tre timer søvn og noen par sko...) sover nå. Forhåpentligvis fikk du produsert litt også etter at alle andre fant ut at natta er til for å sove i.

Skrevet

Det ble en dårlig natt for meg, ja.

Først døde dvergpapegøyen min, som jeg har delt hus med siden jeg var 25 år! Det er lenge siden det! Stor sorg og heldigvis for at barna sov.

Så fikk jeg vondt i magen og satt der og leste tegneserier. Men nå er jeg våken og skal på havesenteret for å kjøpe inn til å avholde nok en vikingbegravelse.

Skrevet

Uff da. Det er det triste med dyr, de skal jo dø de også. Sender en stor trøsteklem for den som har vært hos deg nesten like lenge som du har vært uten (ja ja, jeg sa nesten! Ti år fra eller til spiller ingen rolle). Håper den får en like verdig begravelse som andre som er bosatt hos deg for lengre eller kortere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...