Gå til innhold

Nei vel....bare jeg som reker oppe så sent en 1. pinsedag:o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gidder jeg ikke å sitte her å snakke med meg selv, da går jeg i sengen og ser resten av CSI der:o)

Bare hvis dere lurte på hvor jeg befinner meg, men det gjør dere sikkert ikke....... :-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæh!

Nå har jeg akkurat spionert på fjortisgjengen som skal sove i telt på lekeplassen i natt og gjett hva de drev med da!!!

Joda, de hadde bestilt seg kebabpizza og satt på benkebordet og koste seg med pizza og cola i bekmørket!!!!

Jeg måtte le også da, for de er jo litt mørkredde, men dette turde de!

Vi sitter ute på terrassen en stund til så det blir nok flere runder før natten er omme:-)

Skrevet

Ha ha ha , legge inn et "skremme-innlegg" så dukker det opp noen som er våkne:o))

Kult da, at de tør men egentlig ikke tør:o)

Og pizza, cola og skravlings er ikke å forakte for en på 38 heller:o))

Skrevet

Nope:-)

Men jeg kjenner at jeg er sigen og det er deilig å tenke at jeg snart skal legge meg, så får sambo og gjestene fortsette og kose seg de:-)

Har vært mange artige diskusjoner og debatter oppe i kveld og jeg sitter mest og flirer nå, for jeg er trøtt og kjenner vinen snurre etter lang dag!

Skrevet

Hah,er da flere natteravner ute om natta =)

Her har jeg vært inne å brøla litt ;O)

Jakta kattunger..6 små som klatra av eska og tuller under sengene til jentene....Ikke rart bikkja som er i gangen ble så gira.Han så vel for seg snadder =)) Fant lørvene,så nå er di bura inne.

På tv er det bare tull,i glasset pepsimax,og jeg starter natta med en appelsin!! Skulle vel sovet.Men jeg ligger bare våken uansett.Så her er jeg da,mutters aleine.Gleder meg til dere våkner jeg,hehe.

Men jon blund har vel pepra dere med sovepulver =D

Natta ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...