bærtæ Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Skal i dåp til ei lita snuppe av ei venninne. Vet ikke hva jeg skal gi i gave så tenkte kjøpe en sånn liten gyngestol de har på skeidar. Men hadde lyst gjøre noe mer ut av den så tenkte male den med litt rosa(ikke hele) og kanskje skrive navn på den eller male noe. Jeg er "flink" å skrive calligrafi o.l men kan ikke tegne overhode:( Noen som har denne stolen? Har bare sett den på nett, og ikke live.. Er det plass til å male på den? Og noen som eventulet har noen tips til hvordan jeg kan dekorere den. Vil ha det enkelt og pent, ikke masse farger og rot;) Tar imot alt av innspill med stooor takk!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Ta en titt her http://www.tusserogtroll.no/ Før tok vi jo matpapir og tegnet mønster også overførte det med blåpapir...
bærtæ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk! Det va jo et genialt tips- det var ikke i tankene mine overhodet:=)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Værsegod...eller hvis du ikke vil bruke blåpapir...streke hardt over på det underlaget du skal bruke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå