Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

la merke til du skrev svensk i dag :D og lurte på om du kunne hjulpet meg med en ting??

var på forløsningen i dag og der fikk jeg vite at hodet stod i bing, vet du hva bing e rpå norsk?og spinae?vet du hva det og er?jeg leste ikke papirene før jeg ar gått derfra så jeg fikk ikke spurt dem :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha nu skrattar jag. har bott i norge i 9 år och är TOTALT SPRÅK FÖRVIRRAD.... Dessvärre.. Så att det "står i bing"... det är lite græsk för mig också :) Spinae höres kanske mer latinsk ut? Har läst en del latin tidigare men kan inte koppla med en gång. I vilket sammanhäng har du det? Spinae?

sorry att jag inte kunde vara till stor hjälp :-)

Skrevet

det står at hodet står over spinae og en time etter står det at hodet står i bing....

takk for du svarte :D

erjo mangen legeord p norsk jeg ikke forstår og,men tenkte å benytte sjansen med å spørre hvertfall :D

Skrevet

spinea er jo ryggrad mener jeg, og "hodet står i bing" høres ut som om hodet er festet syns nå jeg....... Leger kunne snakket litt mer forståelig syns når jeg! Kall nå en spade en spade å bli ferdig med det er min mening!:P

Skrevet

Hei!

Slik jeg har forstått det betyr spinae at hodet står på vei ned i bekkenet, men er fortsatt "i korsrygghøyde". "Bing" skal vel være forkortelse for bekkeninngang?? B.ing. ...? Det høres logisk ut for meg iallefall:-))

Skrevet

b.ing herremin der gikk det opp et lys for meg hehe så flaut...

mensyntes og di kunne latt være og bruke alle disse vanskelige orda og forkortelsene.....

takker masse for hjelp :D

Skrevet

Bor du i Sverige Habiba?

I tilfelle hvor?

Skrevet

ja det gjør jeg, i stockholm, bodd her siden 1april :D

Skrevet

Ok. Bor i Sverige selv nemlig men i Värmland.

Og jeg skjønner godt at det er litt vanskelig å tyde alt som jordmødrene skriver. Jeg har bodd i Sverige siden 83 och har gått på skole her men like vel sliter jeg litt med alle fagord som dem kommer med.

Det finnes et svenskt forum også der du kan stille spm.

familjeliv.se heter det. Veldig bra forum med langt flere innlegg enn her inne. Så der tenker jeg at du kanskje får kjappere og mere presise svar enn det man får her inne på ting i de svenske papirene dine.

Skrevet

ja herremin den siden har jeg glemt ut,ble medlem der før jeg flyttet hit,jeg må lete etter passordet mitt der :D takk :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...