bea* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Noen her som har hatt litt lysbrun utflod i uke 13? Jeg løftet tungt på jobb på fredag, vasket huset da jeg kom hjem og hadde ti gjester om kvelden. På lørdag kom det litt lysbrunt ved toalettbesøk, flere ganger. Blør lett neseblod for tida også. Er så redd for ma, sa...
blir gal Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei:-) Tror ikke dette skal være så alvorlig.jeg har også hatt litt brun utflod,og blør neseblod støtt,noe jeg har gjort lenge.har kommet meg til uke 30 jeg:-).Men,ring å hør på føden.gjort det jeg,om jeg har lurt på noe.
bea* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Takk for svar:-) Ble litt beroliget!! Ringer til føden i morgen, slik at jeg kanskje kan få det helt ut av tankene. Lykke til med de siste ukene:-)
Makko med to små gutter Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Mest sannsynlig ikke noe gale. Tunge løft er IKKE falig for baby'en, men for deg dvs du kan utløse rygg/bekken plager av det! 1/3 opplever ufarlige blødninger under graviditeten, uten at dette har noe å si. Litt brunt på papiret kan vel knapt kalles en blødning. MEN er du engstlig (noe som er fult forstålig) ta kontakt med legen, mye bedre å ta en ekstra tur, slik at du får senket skuldrene :-)
Makko med to små gutter Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Neseblodet kommer forresten av at slimhinnene i luftveiene blir sjøre pga hormoner. Det står som en "vanlig bivirkning" av graviditet... Blør litt neseblod en gang imellom jeg og.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Håper de hører på det på føden når du ikke er kommet lengre enn uke 13,hvis ikke må du ta kontakt med gynokologisk avdeling. Synes det er bra at du tar kontakt med helsepersonell,for en skal ikke blø i svangerskapet,selv om det er mange som opplever det og det er ufarlig,så kan en liten blødning være like farlig som en stor. Tunge løft kan gjøre slik at morkaken revner og det er ikke bra,så du bør være forsiktig med slike løft i fremtiden. Håper du gir en rapport når du har fått snakket med noen. Håper og tror at alt er fint.Lykke til.
Lillepusen-78 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg hadde litt rosa utflod i uke 16. Ringte gynekolog og fikk komme med en gang. Alt så fint ut, og hun mente det var en blodkar som hadde bristet. Nå er jeg 23+1. Jeg er helt sikker på at det ikke er noe farlig i ditt tilfelle heller, men ville ha sjekket for sikerhets skyld.... Blir jo til at man bekymrer seg ganske mye,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå