Gå til innhold

Noen som har smertefull EL med blødning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg sterke smerter som minnet om menssmerter men sterkest ut i høyre eggleder. I formiddag kom det litt blod og smertene har vært forferdelige. Blør nesten ikke nå, bare litt på papiret men fortsatt ganske vondt.

Jeg lurer på om dette virkelig er TR ? Siden det er så vondt ved ene eggleder tenker jeg at det kanskje er en kraftig EL (hadde MA i mars) eller verre; svangerskap utenfor livmoren. Har hatt flere svake positive tester denne pp. Noen som har veldig vondt og blødninger ved EL ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, høres ut som en kraftig eggløsning, spør du meg. Vet jo at man kan ha kraftige eggløsninger rett etter en MA. Selv hadde jeg ikke noen spesielt kraftigere el da enn tidligere, (hadde MA i desember) men det er nok individuelt. At det blør litt ved eggløsning er et tegn på at man er VELDIG fruktbar. Så nå er det bare å kjøre på heheh!!!!!

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg kan ha det slik innimellom (har ikke hatt sa/ma). Kan minne meg om menssmerter, og jeg kan spotte litt.

Skrevet

men jenter hun har jo positive graviditets tester....har du forresten testet negativt etter maen?

Skrevet

Ah er det positive graviditetstester hun mente? trodde hun mente el-tester, jeg. Puh, ja da tror jeg heller jeg ville ringt sykehuset og sjekket det opp. Kan det være noe som ikke er helt ute etter MA'en da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...