Gå til innhold

Stimulering av brystvorter!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Leste en tråd inne på 3.tri at å stimulere bryst vortene kan sette i gang fødsel.(Les den tråden så skjønner dere hva jeg mener!)

Er vist mange som har positiv erfaring med det også.Skader ikke å prøve!!Er desperat her..Nå vil jeg bli ferdig!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sto vell der et sted at man ikke skulle holde på mer enn 30minutter i slengen.Så måtte man følge litt med aktiviteten til den lille underveis!!

Er litt i tvil om jeg tørr å begynne med dette nå,er jo bare i uke 38,så jeg tror jeg vil vente litt til så den lille er hundre prosent klar.Vet jo at det ikke er noe stress om den kommer nå,men vil ikke fremprovosere noe...

 

Men dette er noe jeg blir å teste ut..Er man desperat nok så skader det vell ikke (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i uke 37, så kan sikkert vente litt til. Det virker vel ikke dersom man ikke er moden heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest om dette. Det er visst et hormon som blir produsert når man stimulerer brystvortene, som kan sette igang fødsel. Sånn som jeg forstod det skulle man aldri gjøre dette på egenhånd. Første gang dette skal gjøres må skje hos jordmor eller lege... Noe med at det skal gjøres på riktig måte og at barnet bør være under observasjon ifht effekten av stimuleringen. Men etter at det er sjekket ut og at metoden er lært kunne man visst gjøre dette selv hjemme. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...