Havfruen med liten fisk Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet noe om hva det skal bety?? Har vel høyt LH kronisk da men hva har det å si liksom.. Hjelp..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hvordan ser streken ut da? For ved el tester skal test streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å tolkes som positiv.. Man har alltid en viss LH i urinen.. Og hos noen er det nok til å alltid få utslag på en el test, men det skal ikke være slik at den er positiv... Hvilken el test bruker du?
Havfruen med liten fisk Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Stav fra billige-tester. Jeg vet at den ikke er ordentlig positiv altså, men jeg er altså en av dem med såpass mye LH i kroppen at det alltid er en strek der. Lurer bare på om det har noe å si for noe?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har også hatt en strek der uansett når i syklusen jeg har testet, men husker ikke om jeg har prøvd under mens... Jeg brukte strimmel fra billige tester. Aner ikke om det har noe å si..
Havfruen med liten fisk Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Hvordan ser det ut under eggløsning for deg da? Bare sterkere strek sannsynligvis?
små Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har også alltid utslag, ganske vanlig. men det er ikke noe stress. For ved positiv test skal streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå