Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Altså vet at det har noe med huden og gjøre, men hva ER det egentlig? Og hva kommer det av?
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Huden ligner litt på appelsin. Det kan komme av galt kosthold. Trening tror jeg kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det er litt ujevn fordeling av fettet, og fettcellene kan være litt ulike i størrelse. Det kommer av at vi er mennesker;) De aller fleste har det, men er flinke til å skjule det:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 For kvinner er det også noe spes med huden. Den kan jo strekke seg enromt ved graviditet. Derfor har vi det mer enn menn
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Tror ikke jeg har det...hmm...ikke som jeg kan se i allefall. Er det sånn at det som oftest legger seg på rompe og lår eller? For det er ikke det samme som de røde strekene som ser ut som påbegynnende åreknuter ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Nei, det ligner på appelsinskallet(sånn bulkete/ruglete), derav tilnavnet appelsinhud:) Og ja, det kommer oftest på rumpe/lår. Og det har ingenting med blodårenes utseende å gjøre:) Strekkmerker er sånne striper i huden, som i starten er rødlilla, men som etter hvert går over til mer hudfargede "arr" i huden. Dette kan også komme på rumpen, og i tillegg på mage, pupper ...egentlig overalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå