Gå til innhold

Hva er rubella 1gG antistoff?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått svar på blodprøver som sier jeg har høyt antistoffnivå.. Men hva er dette? Er det bra og ha høyt antistoffnivå eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betyr vel at du har hatt rubella (er ikke det røde hunder?) Kroppen lager antistoffer for å bekjempe virus.

Skrevet

Det betyr at du er beskytta mot røde hunder:) rubella = røde hunder og antistoff betyr at kroppen beskytter deg mot smitte ved hjelp av immunforsvaret:)

 

Det er bra å ha høgt antistoffnivå:)

Skrevet

Takk for svar! :) Fått svar fra prøvene som er normalt og ta når jeg er gravid og det var det eneste det ikke sto "ikke påvist" på..Så blei litt stressa nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...