Mamsen87 :) Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Fått svar på blodprøver som sier jeg har høyt antistoffnivå.. Men hva er dette? Er det bra og ha høyt antistoffnivå eller ikke?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 betyr vel at du har hatt rubella (er ikke det røde hunder?) Kroppen lager antistoffer for å bekjempe virus.
Sjokoladekaka Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det betyr at du er beskytta mot røde hunder:) rubella = røde hunder og antistoff betyr at kroppen beskytter deg mot smitte ved hjelp av immunforsvaret:) Det er bra å ha høgt antistoffnivå
Mamsen87 :) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Takk for svar! Fått svar fra prøvene som er normalt og ta når jeg er gravid og det var det eneste det ikke sto "ikke påvist" på..Så blei litt stressa nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå